#

Regionalny Kierownik Sprzedaży

Alab Laboratoria Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Alab Laboratoria Sp. z o.o.

Regionalny Kierownik Sprzedaży

Od: Alab Laboratoria Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Katowice

Alab Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 18 lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 375 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 81 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ok 2500 różnych badań.

W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Współtworzenie strategii sprzedażowej dla podległego regionu i nadzór nad jej realizacją.
  • Realizowanie założonych celów sprzedażowych oraz nadzorowanie realizacji budżetu regionu.
  • Aktywne poszukiwanie nowych obszarów biznesowych.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy oraz reprezentowanie firmy na rynku.
  • Opracowywanie raportów i analiz sprzedażowych dotyczących podległego regionu.
  • Nadzór nad realizacją strategii marketingowych i promocyjnych.
  • Ścisła współpraca z laboratoriami oraz Punktami Pobrań.
  • Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem ofert konkursowych przez Przedstawicieli Medycznych.
  • Zarządzanie podległym zespołem oraz utrzymanie wysokich standardów jakościowych pracy podległych pracowników.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz rozwój świadomości marki w podległym regionie.

 

Jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko jeśli:

  • posiadasz wykształcenie wyższe – mile widziane: analityka medyczna, ratownictwo medyczne, medycyna lub pokrewne,
  • masz czynne prawo jazdy kat. B,
  • możesz pochwalić się min. pięcioletnim doświadczeniem na podobnym stanowisku,
  • negocjacje handlowe i zarządzanie podległym zespołem nie sprawiają Ci trudności,
  • jesteś osobą dynamiczną, kreatywną i skoncentrowaną na realizacji celu,
  • posiadasz dobrze rozwinięte zdolności analityczne, a przygotowywanie ofert handlowych nie ma przed Tobą tajemnic,
  • łatwo nawiązujesz i utrzymujesz relacje biznesowe,
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym.

 

W zamian za zaangażowanie i pracę oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie u jednego z liderów wśród sieci laboratoriów diagnostycznych w kraju,
  • możliwość budowania wysokiej pozycji firmy na rynku usług laboratoryjnych na podległym obszarze,
  • wynagrodzenie uzależnione od Twoich wyników – podstawa + system premiowy,
  • dużą samodzielność w działaniu,
  • samochód służbowy oraz niezbędne narzędzia pracy,
  • dodatkowe benefity (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, zniżki na nasze usługi dla naszych Pracowników i ich rodzin).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujacy sie po prawej stronie ogloszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi