Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/08/2019.

Regionalny Kierownik Sprzedaży - Zachodnia część Polski

Poznań, wielkopolskie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

Poszukujemy kandydatow z doświadczeniem w branzy IT, office equipment, leasingu, finansowania sprzętu biurowego, sprzedaży kredytów ratalnych.

Informacje o kliencie

Dla naszego Klienta, instytucji leasingowej należącej do jednej z największych międzynarodowych grup finansowych, poszukujemy osoby na stanowisko Regionalnego Kierownika Sprzedaży. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzilna za rozwój nowych rozwiązań w obszarze office equipment oraz IT.

Odpowiedzialność za województwo wielkopolskie lub/i dolnośląskie.

Opis stanowiska

  • Pozyskiwanie oraz utrzymywanie relacji z dostawcami, vendorami i dealerami z branży leasingowej w zakresie finansowania sprzętów biurowych/IT
  • Aktywny udział w kształtowaniu strategii rozwoju nowej linii biznesowej w spółce
  • Sprzedaż produktów finansowych dla klientów z segmentu rynku B2B
  • Odpowiedzialność za wyznaczony region Polski
  • Ścisła współpraca z Dyrektorem Sprzedaży

Profil kandydata

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze sprzedaży
  • Doświadczenie zdobyte w instytucji finansowej lub u producenta sprzętów biurowych/IT.
  • Wiedza z zakresu finansowania IT oraz office equipment i/lub doświadczenie w sprzedaży kredytów ratalnych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
  • Umiejętność budowania i utrzymywania trwałych relacji biznesowych
  • Innowacyjność i dynamika w działaniu,
  • Gotowość do podróży służbowych (prawo jazdy kat. B)

Oferujemy

  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Przyjazną atmosferę i otwartą kulturę organizacyjną
  • Możliwość nauki języków obcych
  • Elastyczne godziny pracy / pracę zdalną

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management
do góry