Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Regionalny kierownik sprzedaży (m/k)
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
- zarządzanie zespołem sprzedaży,
- odpowiedzialność za realizację comiesięcznych planów sprzedaży, raportowanie wyników oraz zarządzanie budżetem,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
- podejmowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży,
- ustalanie celów oraz priorytetów zespołu,
- zarządzanie podległym zespołem w zakresie rozwoju, motywowania, szkolenia.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie,
- doświadczenie na podobnym stanowisku - minimum 3 lata,
- udokumentowane sukcesy zawodowe w strukturach sprzedaży,
- doświadczenie w kierowaniu zespołem sprzedażowym,
- znajomość branży FMCG oraz rynku hurtowni dystrybucyjnych,
- znajomość programu MS Office (w szczególności: Excel, Power Point),
- czynne prawo jazdy kat. B,
- umiejętności przywódcze, wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne, sprzedażowe i analityczne,
- umiejętność przekazywania wiedzy i doświadczenia.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
- niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, karta paliwowa, laptop, telefon),
- bogaty pakiet socjalny,
- miejsce pracy: Warszawa.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Agencja zatrudnienia nr cert. 136.