Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/10/2019.
Oferta wyróżniona

Regionalny Dyrektor Sprzedaży w Obszarze Podatków i Innowacji

Katowice, śląskie

Ayming Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Będziesz bezpośrednio współpracować z osobami decyzyjnymi w największych firmach na rynku polskim i europejskim
  • Poznasz zasady funkcjonowania biznesu Klientów
  • Zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowej organizacji
  • Wzmocnisz swoje umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne

My zagwarantujemy Ci:

  • Umowę o pracę
  • Pensję podstawową uzupełnioną o system bonusowy
  • Opiekę mentorską i wsparcie we wdrożeniu
  • Samochód służbowy
  • Stały rozwój m. in. dzięki szkoleniom
  • Bogaty pakiet benefitów (m.in. nauka języka angielskiego, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, bony żywieniowe)

Czym będziesz się zajmować?

  • Rozwojem portfolio Klientów i realizacją celów sprzedażowych w Twoim regionie
  • Negocjacją umów i warunków współpracy z Klientami na poziomie zarządu
  • Współpracą z aktualnymi Klientami firmy oraz pozyskiwaniem nowych
  • Współtworzeniem polityki sprzedażowej na podległym regionie
  • Rozwijaniem nowych usług

Z kim będziesz pracować?

  • Będziesz raportować bezpośrednio do Dyrektora Sprzedaży Obszaru Podatków i Innowacji
  • Będziesz częścią zespołu składającego się z osób pracujących w różnych częściach kraju
  • Będziesz współpracować z różnymi działami wewnątrz firmy

Wymagania

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Min. 4 lat doświadczenia w sprzedaży dla Klienta B2B
  • Nastawienia na realizację celów
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych
  • Bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności i systematyczności
  • Wykształcenia wyższego
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • Gotowości do wyjazdów służbowych (prawo jazdy kat. B)

Prezentacja firmy

Pomagamy przedsiębiorcom osiągać lepsze wyniki finansowe. Łączymy wysoce... specjalistyczną wiedzę z różnych dziedzin z bogatym doświadczeniem, dbając o prawidłowość rozliczeń naszych klientów i generując oszczędności na dalsze inwestycje. Razem z nami mogą osiągnąć znacznie więcej. Jesteśmy globalnym zespołem 1300 współpracowników działających w 15 krajach w Europie, Ameryce Północnej i Azji. W obszarze konsultingu działamy już ponad 30 lat, w tym 15 na rynku polskim. Globalnie koncentrujemy się na innowacjach, działalności operacyjnej i obszarze kosztów pracy, pomagając firmom uzyskiwać zwrot z inwestycji.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/09/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Kadra zarządzająca
do góry