Opis stanowiska pracy
Jesteśmy dynamiczną, nowocześnie zarządzaną firmą obecną na rynku już od ponad 30 lat. Jednym z wiodących na rynku producentów komponentów i urządzeń do instalacji grzewczych oraz sanitarnych. Działamy na rynkach międzynarodowych realizując projekty marketingowo-sprzedażowe na całym świecie.
Nasze działania opierają się na wieloletnim doświadczeniu w tworzeniu kompleksowych rozwiązań dla naszych klientów. W ciągu ostatnich kilku lat przeszliśmy prawdziwą metamorfozę zwiększając prawie 4-krotnie liczbę pracowników do blisko 350.
W związku z tak dynamicznym rozwojem Capricorn, chcemy zwiększać sprzedaż na rynku polskim wysokiej jakości asortymentu produkowanego w rodzinnej firmie w Polsce. Obecnie poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Regionalny Doradca Techniczny
Opis stanowiska pracy:
- Organizacja i zarządzanie grupą klientów w podległym regionie
- Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów
- Realizacja założeń w zakresie planów sprzedaży i windykacji należności
- Sporządzanie raportów i analiz dotyczących podległego obszaru
Wymagania:
- Chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji sprzedażowych w sektorze B2B
- Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku handlowym
- Wykształcenie min. średnie
- Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji
- Obsługa programów: Office, Internet, systemy CRM-mile widziane
- Dobra organizacja pracy własnej
- Wysoka kultura pracy
- Czynne Prawo Jazdy kat B.
- Wysoka mobilność (praca w terenie)
Oferujemy:
- Stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego
- Uczestnictwo w realizacji ważnych zadań inwestycyjnych
- Narzędzia do wykonywania pracy: samochód służbowy, karta paliwowa, laptop, telefon
- Atrakcyjny system premiowania
Prezentacja firmy
Capricorn S.A. to dynamiczne, nowocześnie zarządzane przedsiębior...
Capricorn S.A. to dynamiczne, nowocześnie zarządzane przedsiębiorstwo produkcyjne, oferujące wyroby do instalacji grzewczych, sanitarnych i systemów zamocowań. Nasze działania opierają się na wieloletnim doświadczeniu w tworzeniu kompleksowych rozwiązań dla instalatorów. Od momentu powstania w 1994 do dnia dzisiejszego przedsiębiorstwo utrzymuje czynne tempo rozwoju. Wysoka jakość produktów, innowacyjność, niezawodność oraz sprawny system dystrybucji zostały docenione przez naszych klientów w Polsce i zagranicą.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 18/06/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi