Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Regional Manager

Miejsce pracy: Warszawa
1-26-67753-1

Dla naszego klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko Regional Manager – Polska.

Misją w tej roli będzie skuteczne kierowanie polskim oddziałem firmy tak, aby realizować krótko i długoterminowe cele zespołowe wynikające z przyjętego planu rozwoju firmy.

Główne zadania:
- planowanie oraz aktywny udział w działaniach sprzedażowych na terenie Polski
- nadzór nad realizacją celów zespołu oraz udoskonalanie najlepszych praktyk
- nadzór nad kondycją finansową oddziału w Polsce
- raportowanie wyników finansowych i sprzedażowych do grupy
- międzynarodowa współpraca w zakresie koordynacji działań jednostek produkcyjnych
- zarządzanie zespołem: przywództwo, motywowanie, rozwój oraz ewaluacja
- raportowanie do zarządu grupy za granicą

Wymagania:
- doświadczenie na kierowniczym stanowisku
- biegły angielski, do regularnej komunikacji z zarządem spółki
- doświadczenie w branży maszyn budowlanych lub rolniczych
- doskonałe umiejętności przywódcze i komunikacyjne

Korzyści:
- wynagrodzenie podstawowe adekwatne do doświadczenia zawodowego oraz premia roczna uzależniona od osiagnietych wyników
- niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (dobrej klasy samochód służbowy, PC, komórka)
- możliwość rozwoju zawodowego
- samodzielność w działaniu
- zatrudnienie na UoP
- miejsce pracy - Łomianki

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi