Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żurominie

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw administracyjno - kadrowych zespół finansowo - księgowy i administracji

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żurominie
ul. Olszewska 7
09-300 Żuromin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie, rejestrowanie i znakowanie przychodzącej korespondecji w formie elektroniczej i papierowej, rozdzielanie korespondencji zadekretowanej przez PLW, przygotowanie korespondencji do wysyłki
  • obsługa sekretariatu Powiatowego Lekarza Weterynarii w Żurominie
  • obsługa interesantów poprzez udzielanie informacji, przyjmowanie wniosków i zgłoszeń, wydawanie właściwych dokumentów
  • obsługa wyjazdów służbowych pracowników inspektoratu wraz z prowadzeniem rejestru poleceń wyjazdu słuzbowego
  • zapewnienie zaopatrzenia inspektoratu w niezbędne materiały i druki
  • prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania
  • obsługa połączeń telefoniczych
  • prowadzenie magazynu Inspektoratu
  • prowadzenie obsługi kasowej
  • prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą samochodów służbowych
  • prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i dokształcaniem pracowników


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy , od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej. Na stanowisku pracy jest sprzęt biurowy: komputer, drukarka, fax, kserokopiarka, telefon. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Biuro znajduje się na I piętrze. w budynku brak windy. Istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku inspektoratu: schody, brak windy i podjazdu.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • obsługa komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-07-10
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żurominie
    ul. Olszewska 7
    09-300 Żuromin

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/07/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi