Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/22/1983


Obowiązki:

- koordynacja współpracy Uniwersytetu Zielonogórskiego z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego w zakresie finansowania działalności naukowo-badawczej,
- opracowywanie uczelnianych planów oraz sprawozdań dotyczących subwencji ministerialnej,
- opracowywanie informacji z zakresu realizowanych zadań finansowanych z subwencji ministerialnej,
- doradztwo oraz koordynacja działań podstawowych jednostek organizacyjnych oraz pracowników naukowych w zakresie składania wniosków o przyznanie dotacji ministerialnych,
- nadzór formalny i ewidencjonowanie wniosków oraz raportów rocznych i końcowych w ramach projektów badawczych realizowanych z subwencji ministerialnej,
- ocena formalna, prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach subwencji ministerialnej,
- nadzór formalny nad rozliczaniem i wydatkowaniem środków finansowych w ramach subwencji ministerialnych,
- doradztwo i pomoc kierownikom jednostek organizacyjnych w zakresie prawidłowego i terminowego wprowadzania danych do systemu POL-on,
- aktualizacja danych dotyczących składanych oświadczeń pracowników do systemu POL-on,
- doradztwo i pomoc kierownikom jednostek organizacyjnych w zakresie przygotowania do ewaluacji jakości działalności naukowej przeprowadzanej przez Komisję Ewaluacji Nauki
- gromadzenie i udostępnianie informacji o konferencjach organizowanych lub współorganizowanych przez Uniwersytet,
- ocena formalna wniosków o zgłoszenie konferencji oraz sprawozdań z konferencji organizowanych lub współorganizowanych przez jednostki organizacyjne Uniwersytetu,
- nadzór formalny nad rozliczaniem i wydatkowaniem środków finansowych w ramach konferencji;
- prowadzenie bazy danych postępowań o nadanie stopnia doktora, doktora habilitowanego oraz tytułu naukowego profesora przez jednostki Uniwersytetu,
- przygotowywanie projektów uchwał oraz zarządzeń Rektora dotyczących postępowań w sprawie nadawania stopni i tytułów,
- organizacja promocji doktorskich i habilitacyjnych, współudział w organizacji doktoratów honoris causa,
- gospodarka drukami ścisłego zarachowania w zakresie wydanych dyplomów doktorskich i habilitacyjnych;
- koordynacja, we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni, spraw związanych z pozyskiwaniem danych niezbędnych do przygotowania wymaganych przepisami prawa okresowych zbiorczych sprawozdań dotyczących działalności Pionu;



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego


Miejsce pracy: LICEALNA 9, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: cv + list motywacyjny na: rekrutacja-pracownikow@adm.uz.zgora.plz dopiskiem DNiRK

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/12/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi