Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw przeprowadzania postępowań sprawdzających w Wydziale Prezydialnym i Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu

51-168 Wrocław ul. Sołtysowicka 21

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wykonuje czynności przewidziane dla postępowań sprawdzających celem terminowej ich realizacji.
  • Dokonuje sprawdzeń w niezbędnym zakresie w ewidencjach, rejestrach i kartotekach celem uzyskania informacji niezbędnych do ustalenia, czy osoba sprawdzana daje rękojmię zachowania tajemnicy.
  • Dokonuje sprawdzeń w ewidencjach i kartotekach niedostępnych powszechnie w zakresie niezbędnym do ustalenia, czy osoba sprawdzana daje rękojmię zachowania tajemnicy.
  • Prowadzi kartotekę manualną osób w stosunku do których prowadzone było postępowanie sprawdzające celem zapewnienia kompletności i aktualności informacji o sposobie zakończenia postępowania, posiadanym poświadczeniu bezpieczeństwa i aktualnym miejscu pracy osoby sprawdzanej.
  • Prowadzi elektroniczną ewidencję osób, które uzyskały poświadczenie bezpieczeństwa celem zapewnienia dostępu do tych danych Wydziałowi ds. Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu oraz Komendantom Komisariatów Policji Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu.
  • Przygotowuje akta zakończonych postępowań sprawdzających celem przekazania ich do innych jednostek Policji lub archiwum Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu.
  • Archiwizuje i przekazuje dokumenty niejawne do Składnicy Akt Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu celem zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.


Warunki pracy

- praca w siedzibie urzędu na III piętrze


- praca wykonywana będzie przy oświetleniu naturalnym i  sztucznym


- praca przy komputerze


- obsługa urządzeń biurowych: drukarka, kserokopiarka, faks


- podczas pracy na zajmowanym stanowisku jest konieczność swobodnego przemieszczania się w budynku urzędu oraz Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu przy ul. Podwale 31-33


- budynek częściowo przystosowany jest dla potrzeb osób niepełnosprawnych - w budynku znajduje się winda. 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.


W aplikacji należy wskazać numer ogłoszenia lub pełną nazwę stanowiska określonego w ogłoszeniu o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego określa mnożnik kwoty bazowej 1,4672 co stanowi kwotę 2981,29 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat uzależniony od stażu pracy stanowiący od 5% do 20% miesięcznie. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (test wiedzy lub rozmowa kwalifikacyjna) telefonicznie lub mailowo. Weryfikacja złożonej aplikacji dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości złożonych dokumentów. W związku z powyższym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty wymienione w ogłoszeniu i własnoręcznie podpisane oświadczenia z aktualną datą ich sporządzenia oraz własnoręcznie podpisany list motywacyjny. Długość i rodzaj doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać ze złożonych dokumentów. Aplikacje niekompletne, zawierające braki formalne w zakresie załączonych dokumentów lub brakiem podpisów oraz nadesłane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Komenda Miejska Policji we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w komercyjnych portalach internetowych oraz innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 47 87 12965 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w pracy w pionie ochrony

pozostałe wymagania niezbędne:

  • przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Poufne"
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i przepisów wykonawczych
  • umiejętność właściwej interpretacji przepisów
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność
  • łatwość komunikacji
  • znajomość obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Tajne", "Ściśle Tajne"


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Poufne"
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Tajne", "Ściśle Tajne"

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-06-19
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wydział Kadr Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu, ul. Sołtysowicka 21
    51-168 Wrocław lub złóż osobiście (za potwierdzeniem odbioru) w siedzibie KMP we Wrocławiu - ul. Sołtysowicka 21, 51-168 Wrocław od poniedziałku do piątku od godz. 08:00 do godz. 15:00.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/06/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi