Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii we WrocławiuPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referent do spraw płacowych zespół ds. finansowo - księgowychPowiatowy Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu
ul. Składowa 1-3, 50-209 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- sporządzanie list płac dla pracowników inspektoratu oraz dla lekarzy wyznaczonych przez Powiatowego Lekarz Weterynarii i innych zleceniobiorców;
- sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz na podatek dochodowy w celu odprowadzenia składek do ZUS i Urzędu Skarbowego
- prowadzenie dokumentacji wyposażenia i środków trwałych PIW
- sporządzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń, środków trwałych oraz inne sprawozdań i analiz dla jednostek nadrzędnych
Warunki pracyPraca biurowa z użyciem monitora ekranowego i urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, niszczarka). Praca wykonywana w pozycji przemiennej, wymagająca przemieszczania się pracownika pomiędzy pokojami, piętrami. Stanowisko znajduje się w pomieszczeniu biurowym na II piętrze. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych. W budynku brak windy.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wzór niezbędnych oświadczeń można pobrać ze strony internetowej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii we Wrocławiu w zakładce praca (http://www.wroc.piw.gov.pl/piwwroc.php?c=praca)
CV, LIST MOTYWACYJNY MUSZĄ ZAWIERAĆ ORYGINALNY PODPIS KANDYDATA.
WSZYSTKIE SKŁADANE OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE BIEŻĄCĄ DATĄ ORAZ ZAWIERAĆ ORYGINALNY PODPIS KANDYDATA.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze na powyższym stanowisku od stycznia 2020 r. wynosić będzie około 2000 zł brutto
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 71 3479820
Kandydatki/Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowo o kolejnym etapie naboru (test wiedzy).
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów systemu ubezpieczeń społecznych
- znajomość zagadnień finansowo - płacowych
- biegła obsługa komputera
- operatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania służby cywilnej i Inspekcji Weterynaryjnej
- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność analitycznego myślenia
- posiadanie prawa jazdy kat. B
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2019-12-13
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu