Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w WałbrzychuPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referent do spraw administracyjnych w Zespole do spraw administracyjnychPowiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałbrzychu
ul. Wysockiego 34
58-304 Wałbrzych
tel.(74)84-811-70
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- przyjmowanie pism, wniosków, i dokumentów oraz ich rejestracja i rozdział zgodnie z przepisami kancelaryjno-archiwalnymi przyjętymi w jednostce
- obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej oraz obsługa łączy telefonicznych
- prowadzenie wstępnej obsługi interesantów,
- prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,
- wystawianie delegacji i prowadzenie ewidencji delegacji i wyjść służbowych,
- prowadzenie dokumentacji i spraw związanych z gospodarką taboru samochodowego,
- prowadzenie postępowań w zakresie zamówień publicznych, nie objętych ustawą, w tym sporządzanie opisów przedmiotów zamówienia , szacowanie wartości zamówień , sporządzenie wniosków w tym zakresie
- prowadzenie rejestrów wydanych decyzji , postanowień i zaświadczeń
- prowadzenie archiwum zakładowego, archiwizowanie dokumentacji i współpraca z Archiwum Państwowym w tym zakresie
Warunki pracyPraca biurowa w siedzibie urzędu (parter). Praca przy monitorze ekranowym ponad 4 godziny dziennie. Obsługa kserokopiarki i innych urządzeń biurowych. Oświetlenie sztuczne i naturalne.
Występują bariery architektoniczne: brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie nie będą brane pod uwagę.
List motywacyjny oraz każde z oświadczeń mają być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Kandydaci
zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej .
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 748481170 p. Małgorzata Kubik - w godzinach 8.00-14.00 .
Inspektorat po zakończeniu naboru nie odsyła złożonych dokumentów, które w przypadku potrzeby można odebrać w siedzibie inspektoratu w terminie 31 dni po ukazaniu się ogłoszenia o zakończeniu naboru.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
doświadczenia pracy w administracji
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów z zakresu czynności kancelaryjnych i archiwizacji
- znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej,
- znajomość przepisów z zakresu służby cywilnej,
- znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych,
- znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office, obsługa poczty elektronicznej,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość podstawowych zagadnień z zakresu przepisów prawa pracy,
- znajomość podstawowych zagadnień z zakresu przepisów BHP
- prawo jazdy kat. B
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2019-06-26
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu