Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Tucholi

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Tucholi
ul. Sępoleńska 20
89-500 Tuchola


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie obsługi techniczno - biurowej sekretariatu komendanta powiatowego (obsługa interesantów, organizacja narad służbowych)
  • Prowadzenie spraw w zakresie ochrony danych osobowych
  • Realizowanie zadań z zakresu planowania i sprawozdawczości komendy powiatowej
  • Zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji i nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej (ewidencjonowanie poczty wpływającej i wychodzącej, wysyłka korespondencji)
  • Obsługa środków komunikacji elektronicznej i łączności w celu zapewnienia sprawnej komunikacji z jednostkami współpracującymi, współdziałającymi z komendą powiatową
  • Współorganizowanie uroczystości, okolicznościowych apeli i zawodów sportowo - pożarniczych, prowadzenie kroniki
  • Przyjmowanie skarg i wniosków
  • Organizowanie systemu kontroli wewnętrznej i zarządczej w komendzie powiatowej
  • Realizowanie zadań związanych z prowadzeniem archiwum Komendy Powiatowej PSP w Tucholi
  • Zastępowanie, w ograniczonym zakresie, osób na samodzielnym stanowisku pracy ds. kadrowych i ds. finansów


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
˗ praca biurowa przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej
4 godzin dziennie, czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej,
˗ praca wymagająca dobrej komunikatywności (kontakt z interesantami zewnętrznymi) i organizacji pracy,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
˗ praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych, z oświetleniem naturalnym i sztucznym
˗ bariery architektoniczne: budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo, poruszających się na wózku inwalidzkim (brak podjazdów, wind, drzwi odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio przystosowanych toalet), praca na II piętrze.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Postępowanie kwalifikacyjne składać się będzie z trzech etapów:
a. analiza i weryfikacja dokumentów,
b. test wiedzy,
c. rozmowa kwalifikacyjna,
Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w postępowaniu kwalifikacyjnym zostaną dołączone do jego akt osobowych,
Po zakończeniu postępowania kwalifikacyjnego oferty osób niezatrudnionych mogą być odebrane wyłącznie osobiście w samodzielnym stanowisku ds. kadrowych Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tucholi lub zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru,
Przewidywany termin zatrudnienia to maj 2018 roku,
Niestawienie się kandydata na którymkolwiek z etapów postępowania oznacza jego rezygnację z udziału w postępowaniu,
Dodatkowe informacje można uzyskać w dni robocze od godziny 7:30 do 15:30 pod numerem telefonu: 52 336 12 27 wew. 26,
Informacje o kandydatach, którzy spełnią wymogi niezbędne wraz z punktami preferencyjnymi zostanie podana do wiadomości poprzez umieszczenie jej na tablicy ogłoszeń Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tucholi oraz opublikowanie na stronie internetowej Komendy i w Biuletynie Informacji Publicznej;
Komisja kwalifikacyjna nie dokona wyłonienia kandydata, jeżeli żaden z nich nie spełni warunków zawartych w ogłoszeniu o naborze lub nie wykaże się dostateczną wiedzą i umiejętnościami wymaganymi na stanowisku,
Aplikacja kompletna to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty
i oświadczenia, ponadto są one podpisane własnoręcznie przez kandydatkę/ kandydata.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów w zakresie ochrony przeciwpożarowej, prawa pracy, prawa administracyjnego, ochrony danych osobowych,
  • Znajomość obsługi środowiska Windows oraz biurowych pakietów MS Office,
  • Komunikatywność, systematyczność, wysoka kultura osobista, odporność na stres, kreatywność i samodzielność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość obsługi programów komputerowych: Ft - Kadry, Ft - Płace, Ft- FK
  • Kurs kancelaryjno - archiwalny
  • Znajomość pragmatyki służbowej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2
  • Prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na zamieszczenie imienia i nazwiska kandydata/kandydatki na tablicy ogłoszeń Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tucholi oraz opublikowanie na stronie internetowej Komendy w Biuletynie Informacji Publicznej
  • Oświadczenie o spełnieniu wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko - referent ds. organizacyjnych (samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjnych)
  • Kserokopie innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-03-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/03/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi