Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Toruniu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw wprowadzania danych do aplikacji SEWiK, PUE Mandaty oraz kart MRD 2 i MRD 5 Wydział Ruchu Drogowego KMP w Toruniu

87-100 Toruń, ul. Grudziądzka 17

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • - weryfikacja poprawności wypełnienia odcinka mandatu karnego oraz karty zdarzena drogowego i karty MRD 5/2;
  • - wprowadzanie danych do aplikacji PUE Mandaty oraz SEWiK zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z zachowaniem terminowości;
  • - sporządzanie spisów archiwalnych i bieżące archiwizowanie dokumentów celem ich przekazywania do składnicy akt;
  • - udzielanie informacji, prowadzenie korespondencji z Urzędem Skarbowym w Opolu w zakresie realizowanych zadań;
  • - wykonywanie poleceń przełożonego w wyznaczonym zakresie pod nieobecność innych pracowników cywilnych WRD KMP w Toruniu;
  • - przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnch, o ochronie danych osobowych;


Warunki pracy

Nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy; praca wykonywana z użyciem sprzętu biurowego oraz komputera, jednozmianowa, bez specjalnego dostosowania dla osób niepełnosprawnych, budynek 3 kondygnacyjny bez windy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Proszę składać jedynie kompletne aplikacje, zgodnie z treścią ogłoszenia.
Kwestionariusz osobowy dla kandydata jest dostępny na stronie BIP KMP w Toruniu - należy uzupełnić go w sposób estetyczny i rzetelny, niebudzący wątpliwości co do nabytych umiejętności oraz okresu trwania zatrudnienia. Nadesłanych ofert nie odsyłamy. W liście motywacyjnym należy określić jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, nr ogłoszenia ), dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisane. Aplikacje od osób, które nie spełnią wymienionych w ogłoszeniu kryteriów, nie będą brane pod uwagę w dalszym procesie rekrutacji. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru. W zależności od ilości ofert będzie to test kompetencyjny, a następnie rozmowa, lub tylko etap obejmujący rozmowy kwalifikacyjne. O powyższym kandydaci będą powiadomieni w BIP KMP w Toruniu w zakładce wolne stanowiska w służbie cywilnej ogłoszenie nr 67951 . Informacja o terminie i miejscu przystąpienia do testu/rozmowy będzie przekazana telefonicznie lub e-mailowo. Test kompetencyjny obejmować będzie pytania ogólne dotyczące Policji i Służby cywilnej, przepisów ruchu drogowego. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wynosi 2 600 złotych brutto, plus wysługa ( od 5% do 20% w zależności od stażu pracy). Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowiska w korpusie służby cywilnej. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 56 641-21-99 lub 56 641-21-92. Kandydaci przystępujący do testu lub rozmowy kwalifikacyjnej powinni mieć zakryte nos i usta, posiadać z własny długopis, dokument tożsamości oraz uprawnienia do kierowania pojazdami - do wglądu.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursu komputerowego
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania poświadczenia bezpieczeństwa

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-09-21
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Toruniu, ul. Grudziądzka 17 - od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/09/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi