Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Toruniu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent

Komenda Miejska Policji w Toruniu ul.Grudziądzka 17

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • terminowe wprowadzanie danych dotyczących wydarzeń do systemu KSIP,
  • terminowe opracowywanie biuletynów dziennych z zaistniałych zdarzeń,
  • prawidłowe i terminowe przekazywanie dokumentów niejawnych przesyłanych przez SUŁTelP,
  • segregowanie i wydawanie zadekretowanej poczty na poszczególne jednostki/komórki KMP, w celu jej realizacji,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą stanowiska, w tym dokumentacji kodowo-szyfrowej, w celu zapewnienia właściwego przepływu dokumentów i identyfikacji źródeł nadawanej i odbieranej korespondencji oraz stanu funkcjonowania stanu funkcjonowania stanowiska,
  • dbałość o terminowe wykonywanie zadań służbowych, zgodnie z określonymi przepisami.


Warunki pracy

Praca biurowa z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i faksu, wykonywana w zamkniętym pomieszczeniu. Praca siedem dni w tygodniu, w dwunastogodzinnym systemie pracy, również
w nocy. Budynek wielopiętrowy wyposażony w windę, brak specjalnego dostosowania dla osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Należy przesyłać jedynie kompletne aplikacje oraz zaznaczyć w liście aplikacyjnym jakiego ogłoszenia dotyczy oferta ( stanowisko i nr ogłoszenia), dokumenty musza być opatrzone datą i podpisane. z uwagi na zamieszczenie oświadczeń w kwestionariuszu osobowym dla kandydata niewymagane jest składanie odrębnego kompletu oświadczeń. Nadesłanych ofert nie odsyłamy.
Aplikacje otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne i niezbędne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, którym będzie test kompetencyjny, o czym będą powiadomieni w BIP KMP w Toruniu w zakładce wolne stanowiska w służbie cywilnej ogłoszenie nr 28443. Test kompetencyjny obejmować będzie pytania ogólne dotyczące Policji, Służby Cywilnej oraz pytania dotyczące zadań realizowanych na stanowisku.
Proponowane wynagrodzenie mnożnik kwoty bazowej : 1,1321 - 2121,37 zł +ewentualna wysługa+dodatek za wypracowane godziny nocne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu : 56 641-21-90 lub 56 641-21-92.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • praca na stanowisku pracownika biurowego, związana z obsługą urządzeń biurowych i programów komputerowych
  • umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe: 3 lata , w tym dwa lata pracy związanej z obsługą komputera.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kwestionariusz osobowy dla kandydata ( dostępny na stronie BIP KMP w Toruniu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-06-18
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/06/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi