Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/11/2019.

Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sanoku

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent w Zespole do spraw administracyjnych

38-500 Sanok, ul. Młynarska 45

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa sekretariatu Inspektoratu, w tym urządzeń biurowych: kserokopiarka, fax, centrala telefoniczna, komputer, skaner, drukarka;
  • przyjmowanie, rejestracja i wprowadzanie do systemu EZD korespondencji przychodzącej w formie tradycyjnej oraz w postaci elektronicznej;
  • przyjmowanie, rejestracja, pakowanie i przygotowanie do wysyłki z wykorzystaniem systemu EZD korespondencji wychodzącej w formie tradycyjnej oraz w postaci elektronicznej;
  • prowazenie ewidencji druków ścisłego zarachowania w postaci kart drogowych oraz sporządzanie comiesięcznych rozliczeń kart drogowych, kosztów i ilości zużycia paliwa;
  • prowadzenie kasy Inspektoratu;
  • prowadzenie zakładowej składnicy akt;
  • monitorowanie przemieszczeń wyposażenia, aktualności opisów ewidencji wyposażenia, zbieranie informacji o stanie wyposażenia Inspektoratu;
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji wynikających z właściwości Powiatowego Lekarza Weterynarii;
  • przygotowywanie niezbędnych sprawozdań do organów wyższej instancji;
  • udzielanie informacji interesantom kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych.


Warunki pracy

- Budynek piętrowy, bez windy, bez podjazdów;
- Praca biurowa od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30
- Praca przy komputerze (w tym z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego)

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
https://piw-sanok.bip.gov.pl/

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
na stanowisku o zbliżonym lub podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
    Dokumenty należy złożyć do: 2019-05-27
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    10/05/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry