Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Rzeszowie

Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw obsługi administracyjno-organizacyjnej Laboratorium Kontroli Jakości Leków

35-205 Rzeszów
ul. Warszawska 12a

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie obsługi kancelaryjnej Laboratorium Kontroli Jakości Leków (rejestracja korespondencji, prowadzenie teczek aktowych, redagowanie pism).
  • Przyjmowanie i rejestracja prób do badań, prowadzenie obowiązkowej dokumentacji.
  • Kompletowanie dokumentacji dotyczącej wyników badań laboratoryjnych.
  • Wystawianie faktur zleceniodawcom, współpraca z działem finansowo-księgowym.
  • Obsługa sekretariatu laboratorium.
  • Prowadzenie ksiąg inwentarzowych, oznakowywanie środków trwałych i pozostałych środków trwałych.
  • Prowadzenie magazynu szkła i sprzętu laboratoryjnego.


Warunki pracy

Praca w siedzibie Inspektoratu. Praca administracyjno- biurowa przy komputerze.
Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku. Budynek dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Do dyspozycji winda.
Praca wiąże się z kontaktami z klientami urzędu.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert.
Składane oświadczenia muszą być opatrzone data i podpisane własnoręcznie. Oferty przesłane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane. Zakwalifikowani kandydatki/ kandydaci
zostaną poinformowani o terminie postępowania rekrutacyjnego.
Rekrutacja składa się z 3 etapów:
- zapoznanie się przez komisję kwalifikacyjną z przedstawionymi ofertami,
- pisemny egzamin sprawdzający wiedzę z zakresu wymagań niezbędnych i dodatkowych z ogłoszenia,
- rozmowa kwalifikacyjna z kandydatkami/kandydatami , którzy uzyskali najwyższą liczbę punktów w sprawdzianie pisemnym.
Po zakończeniu każdego etapu kandydatka/kandydat jest informowana/informowany
o zakwalifikowaniu bądź braku zakwalifikowania do następnego etapu.
Pracownikowi oferujemy:
- wynagrodzenia zasadnicze w wysokości około 2 600 zł brutto,
- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności
od udokumentowanego stażu pracy,
- "trzynaste wynagrodzenie",
- możliwość korzystania z funduszu socjalnego.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 17 86 20 545.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego
praca biurowa w administracji,
praca na stanowisku kancelaryjnym i w obsłudze sekretariatu.


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej.
  • Znajomość zakresu działania Laboratorium Kontroli Jakości Leków.
  • Obsługa komputera. MS Office: Microsoft Word i Excel.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Komunikatywność.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-10-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Rzeszowie
    ul. Warszawska 12 a
    35-205 Rzeszów

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/10/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi