Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referent do spraw organizacyjnych w Wydziale Kadr, Organizacji i Archiwizacji 61-248 Poznań Bobrzańska 6a
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - będzie zajmować się obsługą kancelarii ogólnej
- prowadzić rejestr korespondencji wchodzącej i wychodzącej w sposób tradycyjny oraz elektroniczny ( EZD-elektroniczne zarządzanie dokumentacją )
- przygotowywać narady służbowe wewnętrzne i zewnętrzne
- przygotowywać i zdawać do archiwum zakładowego akta wytworzone w wydziale
- prowadzić dokumentację związaną z podróżami służbowymi - wystawianie delegacji służbowych
- prowadzić dokumentację związaną ze sprawozdawczością kwartalną
- redagować pisma i przygotowywać korespondencję okolicznościową ( listy, gratulacje, dyplomy)
- prowadzić kalendarz komendanta i jego zastępców
- aktywnie uczestniczyć w organizacji imprez okolicznościowych
- dbać o wygląd pomieszczenia kancelarii oraz gabinetów komendantów
Warunki pracy 1. Praca na stanowisku administracyjno-biurowym z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
2. Zadania wykonywane w siedzibie Komendy oraz poza nią
3. Stanowisko pracy znajduje sie na parterze budynku
4. W budynku brak barier architektonicznych(jest winda);toaleta na parterze przystosowana dla osób niepełnosprawnych
5. Praca przy monitorze ekranowym powyzej 4 h na dobę
6. Praca wymagająca długotrwałej pozycji siedzącej
7. Pomieszczenie klimatyzowane, z dostępem do aneksu kuchennego
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
I etap - weryfikaca aplikacji pod wzgledem formalnym
II etap - test wiedzy
III etap - rozmowa kwalifikacyjna
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie administracja, informatyka
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań
pozostałe wymagania niezbędne: - Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2022-01-31
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
ul. Bobrzańska 6a
61-248 Poznań