Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy/służby
  • prowadzenie dokumentacji płacowej strażaków i pracowników cywilnych komendy
  • zgłaszanie do ubezpieczeń społecznychi wyrejestrowanie pracowników oraz członków ich rodzin
  • realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy
  • sporządzanie sprawozdań oraz zestawień statystycznych z zakresu spraw kadrowych
  • prowadzenie ewidencji urlopów i absencji chorobowej strażaków i pracowników cywilnych
  • przygotowywanie materiałów analitycznych i danych na potrzeby komendy
  • systematyczne podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach organizowanych przez komendę, jednostki nadrzędne oraz w procesie samokształcenia
  • realizowanie zadań związanych z archiwizacją dokumentów wytworzonych na stanowisku pracy/ w wydziale


Warunki pracy

-praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz.7.30 do 15.30 w siedzibie komendy,
-stały kontakt z pracownikami komendy oraz podmiotami zewnętrznymi,
-praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy sztucznym/ naturalnym oświetleniu,
- narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe,
- praca w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych ( winda, dostosowane toalety)- brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1. Rekrutację prowadzi komisja powołana prze Komendanta Miejskiego PSP w Poznaniu.
2. Postępowanie kwalifikacyjne odbędzie się w II etapach; I etap to weryfikacja i analiza ofert pod względem kompletności dokumentacji wymaganej w ogłoszeniu. Lista kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie opublikowana niezwłocznie po zakończeniu I etapu, II etap- rozmowa z komisją rekrutacyjną.Komisja przygotuje dla kandydatów jednakowe pytania.
o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w siedzibie Komendy kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie bądź droga elektroniczną.
Oferty kandydatów nie zawierające kompletu dokumentów, nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu- nie biorą udziału w procedurze kwalifikacyjnej.
Informacje o wynikach zostaną opublikowane na stronie Komendy www.kmpsp.poznan.pl, w BIP tut.komendy oraz w siedzibie komendy w miejscu powszechnie dostępnym.
planowanie zatrudnienie - maj 2018r.
Odrzucone oferty można odbierać w siedzibie Komendy.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu ( 61) 22-20-310, 22 20 311.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • dobra organizacja i dyscyplina pracy
  • duża samodzielność w działaniu
  • umiejetność pracy pod presją czasu


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-04-30
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/04/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi