Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Oświęcimiu

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Oświęcimiu
ul. Łukasiewicza 4
32-602 Oświęcim


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • • prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym przygotowanie projektów pism, decyzji i postanowień w zakresie tych postępowań;
  • • prowadzenie działalności inspekcyjnej i kontrolnej w terenie w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego oraz w zakresie utrzymania obiektów budowlanych;
  • • prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności zdarzeń budowanych;
  • • uczestniczenie w postępowaniach egzekucyjnych w sprawach objętych działalnością Inspektoratu.
  • • prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości z zakresu działania,
  • • prowadzenie korespondencji, oraz archiwizacja dokumentów,
  • • wspomaganie obsługi sekretariatu
  • • przyjmowanie petentów w sprawach wniosków, oraz stron,
  • • sporządzanie protokołów i notatek z przyjęcia stron i rozpraw.
  • • wykonywanie innych zadań zleconych przez Powiatowego Inspektora,


Warunki pracy

Praca w siedzibie inspektoratu i w terenie na obszarze powiatu oświęcimskiego, w tym praca biurowa jednozmianowa przy użyciu komputera powyżej 4 godzin dziennie, kilka razy w miesiącu wyjazdy służbowe na terenie powiatu brzeskiego, podczas wyjazdów kierowanie samochodem służbowym, kontakt z klientami w zakresie wymagającym pokonywania sytuacji stresowych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dane kontaktowe:
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Oświęcimiu
ul. Łukaszewicza 4
32-602 Oświęcim
III piętro, tel. 0-33/ 8444725, e-mail pinb_oswiecim@vp.pl.

I etapem rekrutacji będzie weryfikacja złożonych dokumentów,
W przypadku większej ilości zgłoszeń spełniających wymagania, możliwe będzie wprowadzenie następnych etapów np.:
- test wiedzy,
- sprawdzian umiejętności,
- rozmowa kwalifikacyjna.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie preferowane wyższe budowlane, administracyjne lub prawne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w samorządzie lub w administracji publicznej;

pozostałe wymagania niezbędne:

  • • prawo jazdy kategorii B;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • • znajomość ustawy Prawo budowlane oraz Kodeks postępowania administracyjnego;
  • • znajomość procedur obowiązujących w administracji
  • • umiejętność obsługi komputera
  • • umiejętność obsługi urządzeń biurowych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia prawa jazdy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • • kopia prawa jazdy kategorii B;

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-06
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    29/09/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi