Opis stanowiska pracy


Izba Administracji Skarbowej w Opolu

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent w Referacie Zarządzania

Izba Administracji Skarbowej w Opolu
ul. Ozimska 19
45-057 Opole


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Kształtowanie i realizacja procesów zarządczych w Izbie Administracji Skarbowej i nadzorowanych urzędach, w szczególności w zakresie zarządzania strategicznego, zarządzania procesami, zarządzania zminą oraz procesami wspomagającymi zarządzanie: kontroli zarządczej, budżetu zadaniowego. Prowadzenie spraw dotyczących struktury organizacyjnej Izby Administracji Skarbowej i podległych urzedów oraz sprawy dotyczących tworzenia i nadzorowania systemu prawa wewnętrznego – w celu właściwego funkcjonowania jednostki jako organizacji,
  • Sporządzanie sprawozdań statystycznych oraz analiz w zakresie objętym sprawozdawczością statystyczną, poprzez koordynowanie, nadzorowanie i ocenę prawidłowości danych przedkładanych przez podległe urzędy oraz w oparciu o dane gromadzone w hurtowni WHTAX i SPR z zakresu rachunkowości podatkowej, egzekucji administracyjnej i kontroli podatkowej w celu dostarczania aktualnych danych. Przygotowywanie, zestawianie i opracowywanie danych pozyskanych z podległych jednostek oraz danych pochodzących z hurtowni WHTAX, SPR, ARI@DNA i innych dostępnych źródeł w celu przekazania ich osobie uprawnionej do udzielania informacji publicznej lub komórkom organizacyjnym Izby Administracji Skarbowej w zakresie realizowanych przez nie zadań,
  • Wykonywanie zestawień wskaźników centralnych i regionalnych, bieżąca analiza i ocena oraz przygotowywanie wyjaśnień i informacji podległym urzędom oraz komórkom organizacyjnym Izby Administracji Skarbowej w zakresie właściwości komórki w celu prawidłowej realizacji zadań,
  • Przygotywywanie szkoleń i narad kadry kierowniczej Izby Admnistracji Skarbowej organizowanych przez komórkę organizacyjną,
  • Udział w organizacji spotkań, konferencji, konwentów o zasięgu regionalnym lub ogólnokrajowym, organizowanych przez Izbę Adminsitracji Skarbowej,
  • Przygotywywanie, ewidencjonowanie i przechowywanie upowaznień Dyrektora lub pracowników Izby Administracji Skarbowej do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych i załatwiania spraw,
  • Przygotywywanie i prowadzenie szkoleń i instruktaży dla pracowników Izby Administracji Skarbowej, w tym świadczących pracę w podległych urzędach, w zakresie tematycznym dotyczącym komórki organizacyjnej,
  • Redagowanie zawartości strony intranetowej Izby Administracji Skarbowej oraz stron internetowych biuletynu informacji publicznej Izby Administracji Skarbowej w zakresie tematycznym obejmującym zadania realizowane przez komórkę organizacyjną.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
• praca o charakterze biurowo – administracyjnym,
• zagrożenie korupcją,
• częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
• praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
• warunki organizacyjno-techniczne stanowiska pracy i pomieszczeń właściwe dla osób niepełnosprawnych: toalety na każdym piętrze,winda
• brak oznaczeń dla niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i głuchoniemym,
• oświetlenie naturalne i sztuczne,
• brak szkodliwych, niebezpiecznych warunków pracy.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
• Wynagrodzenie zasadnicze wynikające z wartościowania stanowiska pracy: 3.450,49 zł.;
• W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu;
• Oferty składane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej operatora publicznego lub data złożenia w kancelarii Izby Administracji Skarbowej w Opolu);
• Kandydaci spełniających niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowanych do II etapu postępowania selekcyjnego kandydatów będą powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty e-mail;
• W przypadku przysłania ofert przez Internet, należy opatrzyć je kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub przesłać jako „Pismo ogólne do podmiotu publicznego” platformy ePUAP opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP;
• Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu;
• Wymagane wzory oświadczeń dostępne na stronie Izby Administracji Skarbowej w Opolu www.opolskie.kas.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” ” → Nabór → Wzory oświadczeń;
• Konieczność opatrzenia własnoręcznym podpisem życiorysu/CV, listu motywacyjnego i wymagalnych oświadczeń, wskazanie w liście motywacyjnym: stanowiska, komórki, jednostki organizacyjnej oraz numeru BIP KPRM, której aplikacja dotyczy;
• Nabór odbywa się zgodnie z Instrukcją w sprawie określenia zasad i trybu naboru kandydatów do pracy w służbie cywilnej oraz postępowania kwalifikacyjnego do służby celno-skarbowej w Izbie Administracji Skarbowej w Opolu, wprowadzonej zarządzeniem nr 5/2019 Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Opolu z dnia 21 stycznia 2019 r., dostępnej na stronie Izby Administracji Skarbowej w Opolu www.opolskie.kas.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” → Nabór → Wewnętrzne procedury naboru;
• W ciągu 30 dni od dnia publikacji wyniku naboru w Biuletynie można odebrać złożone dokumenty. Po tym terminie oferty zostaną zniszczone.
• Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 77 4403271 (sprawy dotyczące zadań na stanowisku pracy), 77 454403216 (sprawy organizacyjne i formalne) lub adres e-mail: ias.opole@mf.gov.pl


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość stosownych do stanowiska pracy przepisów : prawa materialnego i proceduralnego
  • umiejętność obsługi programu Microsoft Office lub Open Office,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • zdolności analityczne,
  • Przeszkolenie w korzystaniu z hurtowni SPR, z programu Oracle Discoverer Desktop oraz ARI@DNA,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • znajomość języka obcego (udokumentowana certyfikatem).


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenia kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r. dotyczącego pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami, którego wzór stanowi załącznik nr 13 do Instrukcji w sprawie określenia zasad i trybu naboru kandydatów do pracy w służbie cywilnej oraz postępowania kwalifikacyjnego do służby celno-skarbowej zamieszczonej na stronie www.opolskie.kas.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” → Nabór → Wewnętrzne procedury naboru.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-05-19
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/05/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi