Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w OleckuPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referentPowiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku
ul. Leśna 40
19-400 Olecko
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- obsługa kancelaryjno-biurowa Inspektoratu (prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących z Inspektoratu)
- kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu przełożonemu
- przyjmowanie i obsługa klientów zgłaszających się bezpośrednio lub telefonicznie, udzielanie informacji oraz kierowanie do odpowiednich komórek
- prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz innych rejestrów
- redagowanie lub przepisywanie krótkich pism na polecenie przełożonego
- sporządzanie miesięcznego zestawienia z przebiegu samochodów służbowych oraz zużycia paliwa
- obsługa poczty elektronicznej Inspektoratu
- obsługa Informatycznego Systemu Budżetu Państwa TREZOR
Warunki pracy• ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
• praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
• narzędzia i materiały pracy - komputer i inne urządzenia biurowe
• budynek piętrowy bez windy jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
- List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 87/520-21-48.
- Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie (decyduje data wpływu oferty do urzędu) nie będą rozpatrywane.
- Oferty odrzucone zostaną zniszczone po upływie min. 3 m-cy od zakończenia naboru, o ile aplikujący nie wniosą o ich zwrot.
- Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o terminie rozmowy wstępnej.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie lub wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy2 lata doświadczenia zawodowego
w tym co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w jednostkach sektora finansów publicznych
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość instrukcji kancelaryjnej
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy, jak i pracy w zespole
- pozytywne podejście do petenta
- rzetelność, komunikatywność
- znajomość Informatycznego Systemu Budżetu Państwa TREZOR
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość programu Magazyn (Wolters Kluwer Linia ProgMan)
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2018-11-26
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu