Opis stanowiska pracy


Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent

Izba Administracji Skarbowej
ul. Damrota 25
40-022 Katowice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizowanie i przyjmowanie do realizacji tytułów wykonawczych w celu wszczęcia postępowania egzekucyjnego i nadania klauzuli wykonalności,
  • prowadzenie postępowań egzekucyjnych, orzekanie w I instancji,
  • poszukiwanie majątku zobowiązanych w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i zabezpieczających,
  • wprowadzanie danych do systemów informatycznych,
  • dokonywanie rozliczeń wyegzekwowanych kwot celem przekazania wierzycielom,
  • wykonywanie zadań z zakresu majątkowej represji karnej.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
• praca administracyjno – biurowa w siedzibie Urzędu Skarbowego,
• kontakt z klientem zewnętrznym,
• praca wymagająca szczególnej koncentracji,
• obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
• czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej,
• użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku Urzędu, z tym, że praca związana z koniecznością poruszania się po budynku (3 kondygnacje w starej części budynku i 4 kondygnacje w nowej części budynku),
• bariery architektoniczne: w budynku brak windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych (z parteru nowej części budynku na parter starej części budynku oraz na pozostałe kondygnacje budynku), toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak oznaczeń dla osób niewidomych,
• budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Postępowanie rekrutacyjne odbędzie się w Urzędzie Skarbowym w Mysłowicach i składać się będzie z dwóch części: pisemnej (z testu sprawdzającego wiedzę) oraz ustnej (rozmowy kwalifikacyjnej).
Wszystkie składane dokumenty winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie www.dsc.kprm.gov.pl .
Oferty kandydatów bez kompletu ww. dokumentów lub nie spełniające wymagań formalnych albo przesłane po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą brane pod uwagę.
Osoby zakwalifikowane do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie tego postępowania.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Kwota proponowanego miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego 3016,88 zł brutto przy mnożniku kwoty bazowej wynoszącym 1.610.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonu: 32 317 23 33 lub 32 616 54 94 wew. 321.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub w pracy biurowej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów stosowanych w trakcie wykonywanych zadań (Ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, KPA ),
  • umiejętność logicznego formułowania myśli,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • samodzielność,
  • inicjatywa,
  • kreatywność,
  • umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych,
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • kopie świadectw pracy i dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/10/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi