Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w ŁodziPowiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referent do spraw do spraw organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny91-202 Łódź, ul. Warecka 3
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania
- porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum
- wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych
- przewożenie i dostarczanie dokumentów oraz korespondencji do urzędów oraz osób fizycznych
- prowadzenie i uzupełnianie obowiązujących rejestrów
- prowadzenie sprawozdawczości w części wskazanej przez Powiatowego Inspektora
- zastępowanie stanowiska referenta ds.obsługi sekretariatu
- inne prace zlecone przez Powiatowego Inspektora np. kserowanie akt dla sądów
- sporządzanie wstępnych wersji dokumentów i aktów prawnych
Warunki pracySiedziba urzędu znajduje się na II piętrze w budynku bez windy; pokoje małe, dwu i trzyosobowe; korytarze wąskie, toalety niedostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Pomieszczenie archiwum znajduje się na parterze w oddzielnym budynku, oddalonym około 150m od głównej siedziby. Budynek archiwum jest ogrzewany ale nieocieplony, stosunkowo chłodny w okresie zimowym. Wyjścia/wyjazdy służbowe w granicach administracyjnych M. Łodzi polegające głównie na rozwożeniu dokumentów. Konieczność korzystania z komunikacji miejskiej. Stanowisko pracy wyposażone w komputer.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie: 2.250zł brutto
Dodatkowych informacji udziela:
Bożena Woźniak, starszy referent w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym,
tel.: (42) 655 80 36 w. 16
adres strony urzędu: www.pinb.lodz.pl
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- dobra organizacja pracy
- samodzielność i sumienność
- znajomość programów WORD i EXCEL
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość komputera (program Microsoft Office oraz Excel)
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2020-02-23
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
91-202 Łódź, ul. Warecka 3