Opis stanowiska pracy


Kuratorium Oświaty we Wrocławiu

Dolnośląski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw obsługi archiwum zakładowego w Oddziale ds. obsługi archiwum

50-153 Wrocław Plac Powstańców Warszawy 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługuje osoby zgłaszające się do archiwum
  • opracowuje dokumentację kategorii A i B złożoną w archiwum
  • wydaje duplikaty świadectw szkolnych, dyplomów ukończenia szkoły oraz dyplomów mistrzowskich na podstawie posiadanej dokumentacji
  • wydaje zaświadczenia i inne dokumenty dotyczące okresów nauki, przebiegu nauczania
  • przyjmuje i ewidencjonuje dokumentację przebiegu nauczania szkół zlikwidowanych


Warunki pracy

Praca odbywa się w siedzibie urzędu. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego. Praca odbywa się przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. W magazynach archiwalnych jest  kontakt z pyłami, kurzem oraz zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi. Praca związana jest z bezpośrednią obsługą klienta. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenia w pracy w archiwum państwowej jednostki organizacyjnej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • ukończenie kursu kancelaryjno-archiwalnego I i II stopnia lub ukończone policealne studium archiwistyki
  • znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania archiwów
  • umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej
  • dobra organizacja pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • kopie dokumentów takich jak świadectwa pracy o zatrudnieniu na stanowisku archiwisty lub zaświadczenia o wykonywaniu czynności archiwisty, potwierdzających posiadanie co najmniej 1 roku doświadczenia w pracy w archiwum państwowej jednostki organizacyjnej
    • kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursu archiwalnego I i II stopnia lub kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie szkoły policealnej w zakresie archiwistyka
    • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na ww. stanowisko oraz danych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, na które kandydat wyraził zgodę
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-02-14
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Kuratorium Oświaty we Wrocławiu
    Kancelaria Ogólna pok. 2009 ( II piętro)
    pl. Powstańców Warszawy 1
    50 – 153 Wrocław

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    03/02/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi