Opis stanowiska pracy
Archiwum Narodowe w KrakowieDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referent do spraw przejmowania dokumentacji z wyborów oraz wykonywania czynności kancelaryjnych w KancelariiArchiwum Narodowe w Krakowie
ul. Sienna 16
30-960 Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Przejmowanie i obsługa dokumentacji z wyborów przejętej na czasowe przechowanie do Archiwum Narodowego w Krakowie zgodnie z wytycznymi Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 Kodeks Wyborczy (Dz.U. z 2018r., z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 11 października 2018 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępnianie dokumentów z wyborów (Dz.U. z 2018r., poz. 1995 z póź.zm.)
- utrzymywanie kontaktów z urzędnikami wyborczymi, Delegaturami Krajowego Biura Wyborczego, Naczelną Dyrekcją Archiwów Państwowych
- sprawdzanie poprawności przygotowania dokumentacji do przejęcia: analizowanie protokołów zdawczo-odbiorczych, udzielanie szczegółowych konsultacji i instruktaży dotyczących przejmowania dokumentacji wyborczej
- ustalanie terminów przejęcia dokumentacji wyborczej do Archiwum i czynne uczestnictwo w przejmowaniu dokumentacji
- rozmieszczanie i systematyzacja dokumentacji z wyborów w magazynie poza siedzibą Archiwum
- prowadzenie korespondencji w zakresie przejmowania i obsługi przechowywanej dokumentacji
- udostępnianie dokumentacji wyborczej na wniosek uprawnionych organów wskazanych w art. 79 paragraf 3 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 Kodeks Wyborczy (Dz.U. z 2018r., poz. 754,100,134 z póź. zmianami) tj. Sądów, Prokuratury lub Policji
- zapewnienie należytych warunków przechowywania dokumentacji wyborczej (fizyczne zabezpieczenie dokumentacji, sprawdzanie warunków klimatycznych magazynu)
- -inicjowanie procedury brakowania i przygotowania stosownej dokumentacji
- Udzielanie informacji o zasobie archiwalnym, sposobach i terminach załatwienia spraw
- przyjmowanie podań oraz pomoc przy ich sporządzaniu
- Prowadzenie kartoteki o miejscach przechowywania dokumentacji zlikwidowanych firm
- Rejestrowanie i załatwianie kwerend w zakresie rzeczowym punktu informacyjnego
- Przyjmowanie przesyłek listowych, paczek pocztowych oraz ich ekspedycja
- Przygotowanie teczek rzeczowych do przekazania do archiwum zakładowego w celu właściwego zabezpieczenia dokumentacji.
- Pomoc w pracach sekretariatu w zakresie: obsługi zebrań, spotkań, posiedzeń ciał kolegialnych oraz organizowanych kursów, warsztatów i szkoleń
- Współpraca w zakresie prowadzenia spraw związanych z odpłatnym przechowywaniem dokumentacji niearchiwalnej poprzez: prowadzenie korespondencji w zakresie obsługi przechowywanych dokumentów; inicjowanie procedury brakowania dokumentacji o czasowym okresie przechowywania i przygotowania stosownej dokumentacji (spisów zdawczo – odbiorczych, wniosków na brakowanie
- Obejmowanie zastępstwa w razie nieobecności współpracownika, w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania Kancelarii.
Warunki pracy- praca w siedzibie Urzędu jak również na terenie miasta Krakowa oraz okolic (obsługa wynajętych magazynów m.in. w Niepołomicach),
- możliwe częste delegacje poza miejsce pracy związane z przejmowaniem dokumentacji z wyborów,
- wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem dokumentacji,
- częste kontakty z klientem zewnętrznym,
- w magazynach możliwy kontakt z kurzem, pyłem osiadłym i zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi (grzyby, pleśnie),
- praca na wysokości do 3 m w magazynach,
- praca biurowa (siedząca przy komputerze, powyżej 4 godzin dziennie),
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, skaner, drukarka),
- naturalne i sztuczne oświetlenie miejsca pracy,
- magazyny archiwalne znajdują się na parterze i pierwszym piętrze budynku bez windy, poza siedzibą Centrali Urzędu
- stanowisko zlokalizowane na pierwszym piętrze urzędu
- budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową (brak podjazdu do budynku i windy dla wózków inwalidzkich)
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
• W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
• Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
• Proponowane wynagrodzenie brutto 2600 zł
• Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „referent” wraz z podaniem nr ogłoszenia
• CV, list motywacyjny i wymagane oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem.
• Oferty niekompletne, niespełniające wymagań niezbędnych oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
• Osoby zakwalifikowane do naboru zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie o terminie postępowania związanego z naborem.
• Dokumentów nie odsyłamy.
• Oferty złożone po terminie, niekompletne oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru.
• Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 12 422 40 94 wew. 25 w godz. 7.00-14.00.
Techniki i metody naboru:
• weryfikacja nadesłanych ofert,
• test z wiedzy z zakresu wymagań niezbędnych
• rozmowa kwalifikacyjna
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość Ustawy o Narodowym Zasobie Archiwalnym i Archiwach oraz rozporządzeń wykonawczych
- znajomość Kodeku Wyborczego oraz rozporządzeń wykonawczych
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość Ustawy o służbie cywilnej
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- odporność na stres
- asertywność
- kultura osobista
- dyspozycyjność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość języka angielskiego, rosyjskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym
- kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaoświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu naboruDokumenty należy złożyć do: 2020-02-28
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Narodowe w Krakowie,
30-960 Kraków
ul. Sienna 16