Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 18/11/2018.

Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kołobrzegu

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent

78-100 Kołobrzeg, ul.Piastowska 9

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • udział w działalności inspekcyjnej : uczestniczy w oględzinach i kontrolach
  • gromadzenie materiałów dowodowych, przygotowanie projektów decyzji, postanowień i pism administracyjnych w sprawach określonych ustawą Prawo budowlane
  • prowadzenie postępowań egzekucyjnych obowiązków o charakterze niepieniężnym
  • prowadzenie biura podawczego inspektoratu
  • przygotowanie dokumentacji w celu przekazania do archiwum
  • prowadzenie rejestrów i sporządzanie sprawozdań dotyczących efektów ruchu budowlanego


Warunki pracy

praca na 2 piętrze, brak windy, toalety niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz praca w terenie,
stres związany z obsługą klientów zewnętrznych,
udział w działalności inspekcyjnej na terenie powiatu kołobrzeskiego,
praca przy komputerze,
jazda samochodem służbowym

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Dane kontaktowe: pinb@kolobrzeg.powiat.pl

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność pracy w zespole
  • Biegła obsługa komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów Prawa budowlanego, kpa oraz ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej
  • posiadanie prawa jazdy kat.B
  • znajomość przepisów o służbie cywilnej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopia prawa jazdy kat.B

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-10-26
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    15/10/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry