Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Miasta Kielce

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw organizacyjno-administracyjnych Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Miasta Kielce

ul. Kozia 3
25-514 Kielce

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie sekretariatu PINB dla Miasta Kielce
  • prowadzenie czynności sprawdzających w zakresie właściwości rzeczowej jednostki
  • przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień
  • obługa centrali telefonicznej Inspektoratu i udzielanie zainteresowanym informacji
  • weryfikowanie pod względem formalnym i merytorycznym obsługiwanych dokumentów w celu sprawdzenia ich kompletności i poprawności ich wypełnienia
  • prowadzenie elektronicznej ewidencji pism wpływających do jednostki (obsługa Systemu Obsługi Wniosków Administracyjnych) oraz terminowe przekazywanie zgodnie z dekretacją do właściwych komórek organizacyjnych
  • obsługa Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) oraz poczty email
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji wynikających z właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego określnych w ustawie Prawo Budowlane , obowiazującej w Inapektoracie instrukcji kancelaryjnej oraz wewnętrznych zarzadzeń i poleceń służbowych Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
  • przygotowanie sprawozdań do organów wyższej instancji
  • przygotowanie i wysyłka korespondencji
  • sporządzanie pism w celu odpowiedzi na zapytania innych organów i instytucji zewnętrznych w tym: udzielanie odpowiedzi na wnioski o dostęp do informcji publicznej
  • dokonywanie zamówień na potrzeby jednostki w tym: zaopatrywanie urzedu w materiały biurowe, kancelaryjne, druki oraz sprzęt biurowy
  • rozliczanie kosztów paliwa samochodów służbowych
  • pilotowanie spraw związanych z planowaniem, opracowaniem i aktualizacją harmonogramu spotkań Powiatowego inspektora Nadzoru Budowlanego dla Miasta Kielce
  • wykonywanie zadań zleconych przez archiwistę zakłądowego Inspektoratu zwiazanych z archiwizacją dokumentówtj. przemowanie dokumentów z komórek oganizacyjnych do archiwum na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych
  • udostępnianie dokumentów własciwym podmiotom, przygotowanie do brakowania dokumentacji niearchiwalnej, wykonywanie innych czynności techniczno-porządkowych zwiazanych z dokumentacją
  • wykonywanie innych zadań zleconych bezpośrednio przez przełożonego


Warunki pracy

praca wykonywana w siedzibie urzędu oraz budynku archiwum zakładowego na stanowisku administracyjno-biurowym
praca jednozmianowa w systemie codziennym ( od poniedziałku do piątku) w godz 7.30-15.30
praca przy monitorze komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
oświetlenie sztuczne i naturalne
praca siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji
praca wymaga kontaktu z klientem zewnętrznym
narażenie na kontakt z kurzem mogącym powodować alergie
praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych ( narzędzia i materiały do pracy : komputer, kserokopiarka,skaner, drukarka, telefon,niszczarka)
wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentacji, w tym umieszczonych w szafach i regałach archiwalnych
praca w nowoczesnym biurowcu dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, dogodny dojazd komunikacją miejską
brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczno-administracyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w sekretariacie/ kancelarii lub na stanowisku do spraw organizacyjno-administracyjnych w tym 5 miesięcy na stanowisku o zakresie zadań związanych z obsługą dokumentacji w archiwum zakładowym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • prawo jazdy kat B
  • znajomość organizacji i funkcjonowania urzędu w tym bardzo dobra znojomość wlaściwości rzeczowej Inspektoratu
  • znajomość zagadnień związanych z pracą w korpusie służby cywilnej oraz na stanowiskach urzędniczych
  • biegła znajomość ePUAP
  • umiejętności biegłej obsługi komputera, aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne) oraz urządzeń biurowych
  • umiejętnośc redagowania pism
  • samodzielność, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, rzetelność
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
  • znajomość przepisów ustwy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo Budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustayw o dosytępie do informacji publicznej, ustawy o danych osobowych, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość instrukcji kancelaryjnej oraa rzeczowego wykazu akt stosowanych w PINB
  • znajomość przepisów ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych oraz Prawo zamówień publicznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-06-18
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    04/06/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi