Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kielcach

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent

ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie sekretariatu inspektoratu obieg dokumentów ( przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, przekazywanie zadekretowanej poczty pracownikom, itp. ) ;
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji z zakresu działania zajmowanego stanowiska;
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich , delegacji;
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych czynności;
  • ewidencjonowanie i rozliczanie bloczków mandatowych;
  • administrowanie mieniem Inspektoratu( zaopatrywanie w sprzęt , materiały biurowe i wyposażenie)
  • prowadzenie i obsługa kasy Inspektoratu
  • prowadzenie składnicy akt


Warunki pracy

praca biurowa jedno zmianowa przy użyciu komputera powyżej 4 godz. każdego dnia roboczego, kontakt z klientem , wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentacji, w tym umieszczanych w szafach i regałach archiwalnych, praca w nowoczesnym biurowcu dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, dogodny dojazd komunikacja miejską, parking. Stanowisko pracy wyposażone w niezbędny sprzęt biurowy i komputerowy

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie bądź drogą elektroniczną o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę stempla pocztowego lub termin złożenia w sekretariacie PINB w Kielcach. Oferty kandydatów nie odebrane w ciągu 3 miesięcy od daty zakończenia procedury naboru są komisyjnie niszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (41) 200 16 90

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne lub administracyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w sekretariacie/ kancelarii lub na stanowisku do spraw organizacyjno - administracyjnych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • kurs kancelaryjno - archiwalny


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • zaświadczenia o ukończonym kursie / szkoleniu

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-06-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    06/06/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi