Opis stanowiska pracy


Izba Administracji Skarbowej w Kielcach

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent

Izba Administracji Skarbowej w Kielcach
ul. Sandomierska 105
25-324 Kielce



Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie analizy poprawności ewidencjonowania danych w systemach informatycznych pod względem jakości danych.
  • Przygotowywanie analiz związanych z obciążeniem, wydajnością i jakością pracy w poszczególnych jednostkach KAS.
  • Prowadzenie analizy danych w zakresie poboru podatków, sporządzanie okresowych raportów dotyczących stwierdzonych nieprawidłowości w bazach danych, pozyskiwanie i analizowanie informacji mogących mieć wpływ na powstanie obowiązku podatkowego lub ustalenie zobowiązania podatkowego.
  • Wspieranie oceny realizacji zadań przez poszczególne jednostki KAS.
  • Opracowywanie analizy danych w zakresie poboru podatków.
  • Wykonywanie prac analityczno–statystycznych potrzebnych do oceny wprowadzania m.in. nowych rozwiązań legislacyjnych, zmian organizacyjnych, strukturalnych i modernizacyjnych.


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu, praca przy komputerze, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, budynek częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych (miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych, podjazd do budynku od strony parkingu, podjazd na parter, toaleta dla osób niepełnosprawnych, brak windy), narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarki, kserokopiarki.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty mogą być składane wyłącznie w formie pisemnej w siedzibie Izby, za pośrednictwem placówki pocztowej lub firmy kurierskiej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze – o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej, firmie kurierskiej lub data złożenia w kancelarii Izby (Kancelaria Izby Administracji Skarbowej w Kielcach czynna jest w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30). Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1579).

1. W liście motywacyjnym proszę podać numer ogłoszenia, nazwę komórki organizacyjnej oraz stanowisko pracy, na które składana jest oferta.
2. Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Izby Administracji Skarbowej w Kielcach www.swietokrzyskie.kas.gov.pl w zakładce Izba Administracji Skarbowej w Kielcach/Ogłoszenia/Nabór/Wzory oświadczeń (http://www.swietokrzyskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-kielcach/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen).
3. List motywacyjny, życiorys/CV oraz oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
4. Odrzuceniu podlegają dokumenty, które:
• Wpłyną po terminie;
• Będą niekompletne;
• Nie spełniają wymogów określonych w ogłoszeniu;
• Nie będą zawierały niezbędnych podpisów kandydata ubiegającego się o przyjęcie do pracy.
5. Lista kandydatów spełniających niezbędne wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz termin i miejsce przeprowadzenia kolejnego etapu selekcji zostanie podana na Tablicy Ogłoszeń Izby Administracji Skarbowej w Kielcach (parter budynku przy ul. Sandomierskiej 105) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Izby Administracji Skarbowej w Kielcach www.swietokrzyskie.kas.gov.pl w zakładce Izba Administracji Skarbowej w Kielcach/Ogłoszenia/Nabór/Oferty pracy. Powyższa informacja stanowić będzie jedyną formę powiadomienia kandydatów.
6. Oferty, które nie spełniają wymogów określonych w pkt 4 oraz oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wybrani do zatrudnienia, są niszczone po upływie 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego w naborze kandydata.
7. W przypadku przedstawienia przez kandydata wymaganych dokumentów w języku obcym, należy załączyć tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
8. Przedział kwotowy wynagrodzenia zasadniczego: 3000,02-3185,53 zł brutto.
9. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: /041/ 36-42-848; e-mail: is@sk.mofnet.gov.pl.
10. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Podstawowa znajomość przepisów prawa podatkowego, organizacji i funkcjonowania administracji publicznej w tym w szczególności Krajowej Administracji Skarbowej
  • Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych, stresowych.
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Biegła obsługa komputera (Pakiet MS Office).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

    Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/07/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi