Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Jarocinie

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw administracyjnych w zespole ds. administracyjno - finansowych

Powiatowy inspektorat Weterynarii
ul. Poznańska 1a
63-200 Jarocin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie i obsługa sekretariatu Powiatowego Inspektoratu Weterynarii
  • prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących w formie papierowej i elektronicznej,
  • kompletowanie i przekazywanie korespondencji,
  • przyjmowanie i kierowanie interesantów zgłaszających się bezpośrednio i telefonicznie do odpowiednich komorek merytorycznych,
  • ewidencja poczty wychodzącej i przychodzącej,
  • przyjmowanie skarg i wniosków,
  • przyjmowanie interesantów,
  • obsługa systemów informatycznych, programów oraz baz danych,
  • prowadzenie rejestru delegacji służbowych, wypisywanie i rozliczanie delegacji, szkoleń, itp
  • przygotowywanie i sporządzanie wymaganych dokumentów, informacji oraz sprawozdań do jednostek nadrzędnych,
  • prowadzenie spraw z zakresu ochorny danych osobowych w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii,
  • pełnienie obowiązków Inspektora Danych Osobowych w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii, prowadzenie dokumentacji i spraw z zakresu ochorny danych osobowych
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii oraz Głównego księgowego.


Warunki pracy

● praca od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00
● praca biurowa w siedzibie urzędu
● wyjazdy służbowe, szkolenia
● praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
● występują bariery architektoniczne : brak podjazdów do budynku, brak windy, brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu. Wymogi formalne spełniają te oferty, które zostaną nadesłane w terminie określonym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego), zawierają komplet dokumentów, w tym własnoręcznie podpisany życiorys/CV, list motywacyjny i oświadczenia oraz spełniają wymogi niezbędne określone w ogłoszeniu.
W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailem.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, oraz w siedzibie urzędu – na tablicy ogłoszeń. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 62 747 30 11.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Powiatowy Inspektorat Weterynarii jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie wykształcenie o profilu ekonomicznym lub administracyjnym

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Biegła obsługa komputera,
  • Obsługa programów komputerowych i znajomość systemów informatycznych, programów i baz danych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-12-07
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy inspektorat Weterynarii
    ul. Poznańska 1a
    63-200 Jarocin

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/11/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi