Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jarocinie

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw do spraw organizacyjnych (termin zatrudnienia I kwartał 2019r.) w sekcji ds. organizacyjno-kadrowych i archiwizacji

Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej
ul. Powstańców Wlkp. 2
63-200 Jarocin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw organizacyjnych, w tym kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego,
  • przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej,
  • organizowanie narad i odpraw,
  • prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy,
  • obsługa urządzeń biurowych i programów informatycznych,
  • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków oraz prowadzenie odpowiedniej ewidencji,
  • kontakt z urzędami i instytucjami,
  • sporządzanie list płac funkcjonariuszy i pracowników komendy,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i naliczanie uposażenia,
  • czynne uczestnictwo w inwentaryzacji,
  • prowadzenie archiwum,
  • prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych,
  • współpraca i zastępowanie komórki finansowej i kadrowej,
  • prowadzenie pojazdów służbowych,
  • prowadzenie ewidencji ilościowo wartościowej magazynu art. różnych.


Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno - biurowym w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30 w siedzibie tut. Komendy, możliwość wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych. Obiekt nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, występują utrudnienia dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach – brak windy. Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy, oświetlenie naturalne i sztuczne. Obsługa urządzeń biurowych, w tym komputera z monitorem ekranowym powyżej
4 godzin dziennie.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, przekonania polityczne, przynależność związkowa, pochodzenie etnicze, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Przebieg postępowania kwalifikacyjnego:
• I etap: Ocena dokumentów (29.11.2018r.),
• II etap: Test wiedzy - ocenie będzie podlegać znajomość wybranych zagadnień z ustawy o PSP, ustawy o służbie cywilnej i kodeksu postępowania administracyjnego (5.12.2018r.),
• III etap: Rozmowa kwalifikacyjna (5.12.2018r.),

Informacje o wynikach poszczególnych etapów zostaną zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie KP PSP w Jarocinie i BIP Komendy. W dokumentach aplikacyjnych należy podać dane kontaktowe - adres korespondencji,
adres e-mail, numer telefonu.

Oferty niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr te. 623324303, 623324300.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów: ustawa o PSP, ustawa o służbie cywilnej, kodeks postępowania administracyjnego,
  • biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych,
  • zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków, samodzielność, obowiązkowość,
  • znajomość zasad obiegu dokumentów w administracji,
  • sumienność, rzetelność i odpowiedzialność,
  • dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres,
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność, terminowość, dokładność,
  • umiejetność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, Płatnik, program finansowo - księgowo - kadrowy Wolters Kluwer, program do obsługi sekretariatu),
  • kurs archiwisty,
  • prawo jazdy kat. B
  • udokumentowany staż pracy na stanowisku administracyjnym związanym z realizacją spraw organizacyjnych,
  • obsługa urządzeń biurowych,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumnetów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopia dokumentu kursu archiwisty
  • kopia dokumentu prawa jazdy
  • kopia dokumentu świadectw pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-11-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „NABÓR DO KSC 2018 w KP PSP Jarocin - imię i nazwisko kandydata” w pokoju nr 9 bądź w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Powstańców Wlkp. 2, 63-200 Jarocin

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/11/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi