Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grudziądzu

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw ds. administracyjno-finansowych w Zespole ds. administracyjno-finansowych

Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grudziądzu
ul. Szosa Toruńska 7, 86-300 Grudziądz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
  • Obsługa poczty elektronicznej oraz e-puap.
  • Obsługa interesantów zgłaszających się bezpośrednio lub telefonicznie do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii.
  • Bieżąca organizacja pracy sekretariatu wraz z prowadzeniem terminarza spraw, przygotowaniem i obsługą spotkań oraz narad zewnętrznych i wewnętrznych, redagowanie pism.
  • Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
  • Prowadzenie ewidencji, wydawanie i rozliczanie kart drogowych samochodów służbowych oraz prowadzenie miesięcznego rozliczenia zużycia paliwa.
  • Zaopatrywanie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w potrzebne materiały biurowe oraz prowadzenie ww. materiałów.
  • Opisywanie faktur dotyczących zakupu materiałów biurowych i usług.
  • Przyjmowanie, sprawdzanie pod względem poprawności i rachunkowości dokumentów rozliczeniowych składanych przez urzędowych lekarzy weterynarii.
  • Prowadzenie zakładowej składnicy akt/archiwum zakładowego.
  • Obsługa zamówień publicznych.
  • Prowadzenie rejestru delegacji i ich wystawianie.
  • Sporządzanie informacji o zanieczyszczeniach.


Warunki pracy

Praca w wymiarze 8 godzin, od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 - 15:30 w siedzibie urzędu .
Praca biurowa z użyciem komputera (powyżej 4 godz. dziennie) i innych urządzeń biurowych.
Brak windy.
Brak dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
Praca w godzinach nadliczbowych i/lub dniach wolnych od pracy wg potrzeb urzędu.
Stres związany z wykonywaniem czynności pod presją czasu.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane.
Zakwalifikowanie kandydaci zostaną powiadomieni o dalszym etapie rekrutacji.
Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą.
W ciągu trzech miesięcy od dnia publikacji w wyniku naboru istnieje możliwość odbioru dokumentów.
Po tym okresie oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacji pod numerem telefonu: 56 46 248 44 w.22.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub pokrewne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Dobra znajomość obsługi komputera (internet, poczta elektroniczna).
  • Dobra znajomość programów z pakietu MS Office (Word, Excel).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  • Korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Komunikatywność.
  • Rzetelność.
  • Odpowiedzialność.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-07-15
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grudziądzu
    ul. Szosa Toruńska 7
    86-300 Grudziądz

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/06/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi