Opis stanowiska pracy


Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw kontroli i spraw administracyjnych w Wydziale Zamiejscowym w Gorzowie Wielkopolskim

Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie
pl. Lotników 4/5
70 – 414 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie kontroli przedsiębiorców i użytkowników przyrządów pomiarowych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ustawy Prawo o miarach oraz ustawy o towarach paczkowanych,
  • realizacja zadań techniczno-administracyjnych, przewidzianych na stanowisku do spraw obsługi interesanta,
  • prowadzenie spraw administracyjno-biurowych Wydziału, spraw dotyczących gospodarki materiałowej i magazynowej oraz dokumentacji księgowej,
  • przygotowywanie umów na wykonanie usług metrologicznych oraz wystawianie faktur za usługi,
  • sporządzanie sprawozdań z działalności Wydziału oraz zestawień i analiz na potrzeby Referatu Finansowo-Księgowego i Wydziału Nadzoru i Koordynacji.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca w przeważającej części zespołowa, w urzędzie oraz poza siedzibą urzędu np. w placówkach handlowych, stacjach benzynowych, w zmiennych warunkach atmosferycznych. Częste jednodniowe wyjazdy służbowe. Współdziałanie z pracownikami firm zewnętrznych. Prowadzenie samochodu służbowego. Transport, podstawowa obsługa techniczna i odczyt wskazań z przyrządów i wyposażenia pomiarowego.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca z wykorzystaniem komputera stacjonarnego lub przenośnego, przyrządów pomiarowych w urzędzie oraz poza siedzibą urzędu. Czynności służbowe są realizowane w większości na terenie województwa lubuskiego oraz zachodniopomorskiego. Miejsce pracy w urzędzie znajduje się w pomieszczeniach biurowych i laboratoryjnych, na parterze oraz I piętrze. Brak windy, brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, brak podjazdów dla wózków inwalidzkich.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- oferty otrzymane po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane,
- składane dokumenty (list motywacyjny, C.V., wymagane oświadczenia) winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydatki/kandydata, oświadczenia powinny zawierać aktualną datę,
- kandydatki/ kandydaci zakwalifikowane/ni zostaną powiadomione/eni o terminie rekrutacji,
- dokumenty kandydatek/kandydatów nieodebrane w ciągu miesiąca od upływu terminu składania dokumentów oraz niespełniające wymogów formalnych zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel: 91 434-75-66 wew. 20.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy Prawo o miarach i ustawy o towarach paczkowanych,
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • Umiejętność obsługi komputera – znajomość pakietu MS OFFICE (Word, Excel),
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność komunikowania się,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia prawa jazdy kat. B,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-04-19
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie
    pl. Lotników 4/5
    70 – 414 Szczecin (z dopiskiem oferta pracy Gorzów Wlkp.)

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    04/04/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi