Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/09/2019.

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/0025


Obowiązki:

Przygotowanie dokumentacji w spr. wszczęcia postępow. o udzielenie zamówienia publicznego. Samodzielne prowadzenie postępowań o udzielenie zam.publicz. Udział w pracach komisji przetargowych, pełnienie funkcji sekretarza komisji. Obsługa zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty określonej w art.4 pkt 8 Ustawy PZP



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne
  • wyższe (w tym licencjat), prawnicze
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • Doświadczenie zawodowe: roczne w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na stanowisku sekretarza


Miejsce pracy: Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Prosimy nie przesyłać dokumentów aplikacyjnych do PUP.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Wynagrodzenie brutto: od 2 250 PLN

Osoba do kontaktu: Monika Jóźwik

Telefon: 261-335-602

Email: 24wog.kancelariajawna@ron.mil.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
11/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse , Praca Ubezpieczenia
do góry