Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chrzanowie

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw obsługi sekretariatu i kadr w zespole ds. administracyjnych


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie sekretariatu w tym m.in: przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji, dekretacja wg ustaleń Kierownika, obsługa poczty elektronicznej, epuap itp., archiwizacja dokumentacji.
  • Prowadzenie spraw kadrowych wynikających z przepisów m.in. z kodeksu pracy
  • Prowadzenie spraw zwiazanych z zawieraniem umów cywilno-prawnych z lekarzami weterynarii wolnej praktyki
  • Sporządzanie obowiązujących sprawozdań.
  • Gospodarka materiałowa (zabezpieczenie magazynu w środki czystości, materiały biurowe itp.)
  • Gospodarka mandatowa (obsługa portalu usług elektronicznych, rozliczanie mandatów)
  • Umowy na usługi (zbieranie ofert, przygotowywanie projektów umów, kontrola terminów umów)
  • Prowadzenie spraw związanych z przeglądami technicznymi w siedzibie inspekcji
  • Współpraca z inspektorem ds ochrony danych osobowych
  • Współpraca z firmą informatyczną w zakresie obsługi strony bip, www
  • Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych
  • Współpraca z działem finansowym w zakresie dochodów


Warunki pracy


  • Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 do 15.00.

  • Praca siedząca przy komputerze, wymagająca dużej koncentracji i wymuszonej pozycji ciała.

  • Siedziba urzędu znajduje się na piętrze.

  • Na parterze znajduje się platforma przystosowana dla osób niepełnosprawnych.

  • Istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

  • Brak windy na pierwsze piętro.

  • Wyjazd na szkolenia samochodami służbowymi.

  • Stres związany z obsługa podmiotów zewnętrznych (zakłady), osoby fizyczne, podmioty niezarejestrowane.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Prosimy aby aplikacja zawierała dokumenty tj. świadectwa pracy potwierdzające doświadczenie zawodowe tylko na stanowisku o podobnym zakresie zadań.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie administracyjne lub ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej, o Inspekcji Weterynaryjnej, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeksu Pracy
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność obsługi komputera i systemów office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Potwierdzenie uprawnień do kierowania samochodem osobowym (kat. B).
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-01-29
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    SEKRETARIAT
    POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W CHRZANOWIE

    32-500 CHRZANÓW UL. MJR GRZYBOWSKIEGO 7
    TEL. KONTAKTOWY: 32 21 21 296

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    29/01/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi