Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent prawny

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opiniowanie projektów dokumentów rządowych, w szczególności pod kątem zgodności ze strategicznymi kierunkami informatyzacji Państwa;
  • wsparcie procesu legislacyjnego projektów założeń projektów ustaw, projektów ustaw, projektów rozporządzeń i projektów zarządzeń (pozostających we właściwości MC) o strategicznym znaczeniu z punktu widzenia informatyzacji administracji publicznej oraz regulacji związanych z realizacją Programu Zintegrowanej Informatyzacji Państwa;
  • wsparcie procesów których celem jest opracowanie stanowisk Ministra dotyczących projektów dokumentów rządowych rozpatrywanych przez Komitet Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji;
  • udział w opracowywaniu projektów odpowiedzi Ministra na interpelacje poselskie, zapytania dziennikarskie i zapytania złożone na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej, w zakresie spraw pozostających we właściwości Wydziału Regulacji Cyfrowych;
  • udział w opracowywaniu projektów stanowisk Rządu do poselskich, senackich i prezydenckich projektów ustaw.


Warunki pracy

Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz;
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa;
  • znajomość zasad techniki prawodawczej;
  • znajomość zasad opracowywania, uzgadniania i ogłaszania aktów normatywnych;
  • znajomość przepisów z zakresu informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne;
  • znajomość przepisów dotyczących informatycznych aspektów prowadzenia postępowań administracyjnych;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • umiejętność współpracy w zespole;
  • umiejętność skutecznego komunikowania się;
  • umiejętność organizacji pracy własnej;
  • zorientowanie na osiągnięcie celów;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
  • znajomość podstawowych zagadnień związanych z wykorzystaniem narzędzi informatycznych w prowadzeniu ewidencji i rejestrów, w komunikacji elektronicznej, uwierzytelnianiu użytkowników systemów teleinformatycznych, podpisów składanych na dokumentach elektronicznych, świadczeniu e-usług;
  • znajomość procesu legislacyjnego;
  • umiejętność pracy pod presją czasu.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-06
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi