Opis stanowiska pracy
Kuratorium Oświaty w KrakowieMałopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referent prawny w Wydziale Nadzoru Pedagogicznego31-7552 Kraków ul. Ujastek 1
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- pomoc w redagowaniu projektów aktów prawnych przygotowywanych przez pracowników Wydziału;
- udzielanie bieżącej informacji na temat zmian w prawie oświatowym;
- wsparcie przy redagowaniu odpowiedzi na wnioski o udzielanie informacji publicznej;
- pomoc przy realizowaniu przez pracowników zadań Małopolskiego Kuratora Oświaty z zakresu nadzoru pedagogicznego;
- pomoc przy opiniowaniu sieci szkół i przedszkoli;
- pomoc merytoryczna przy gromadzeniu materiału dowodowego przy prowadzonych sprawach;
- wspieranie, w zakresie formalno-prawnym pracowników;
- współpraca z zakresu procesu legislacji z komórkami organizacyjnymi;
- udział w przygotowaniu informacji dla Małopolskiego Kuratora Oświaty o zmianach w obowiązujących przepisach prawa, mających istotne znaczenie dla wykonywania kompetencji Małopolskiego Kuratora Oświaty i zadań Kuratorium Oświaty;
- archiwizowanie dokumentacji ze stanowiska pracy.
Warunki pracyPraca administracyjno-biurowa, z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin na dobę oraz urządzeń biurowych; zadania wykonywanie w siedzibie oraz sporadycznie poza siedzibą Urzędu. Konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów, biura w budynku dwupiętrowym (bez windy, bez podjazdu).
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 12 448-11-24.
Kandydatki//kandydaci muszą spełniać wszystkie wymagania niezbędne jak również złożyć wszystkie
wymagane dokumenty i oświadczenia. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie (prosimy o podanie nr telefonu) o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Przy składaniu dokumentów proszę podać numer ogłoszenia.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 3642,19 zł.
Dokumenty złożone w postępowaniu rekrutacyjnym można odebrać w terminie 1 m-ca od rozmowy kwalifikacyjnej. Po tym terminie dokumenty złożone przez kandydata/kandydatkę zostaną komisyjnie zniszczone.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjno-biurowej lub pokrewnej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość prawa administracyjnego, kpa oraz kodeksu cywilnego
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2019-11-26
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu