#

referent prawno-administracyjny

Wojskowa Komenda Uzupełnień w Brzegu

Brzeg, opolskie

Opis stanowiska pracy


Wojskowa Komenda Uzupełnień w Brzegu

Komendant poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent prawno-administracyjny Komenda

Wojskowa Komenda Uzupełnień, ul. Chrobrego 21, 49-300 Brzeg

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie ewidencji wojskowej żołnierzy zawodowych, m.in. realizacja przedsięwzięć kadrowych dotyczących rozmieszczenia, szkolenia, mianowania, odznaczania, opiniowania, zwalniania oraz przeprowadzania ocen sytuacji kadrowej
  • prowadzenie teczek akt osobowych pracowników korpusu służby cywilnej
  • prowadzenie spraw kadrowych pracowników, m.in. ewidencji czasu pracy, dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, spraw urlopowych
  • realizacja zadań dotyczących problematyki organizacyjno - etatowej i kompetencyjnej
  • wykonywanie i przekazywanie dokumentacji do oddziału gospodarczego niezbędnej do naliczania oraz wypłaty wynagrodzenia, uposażeń i innych należności pieniężnych
  • udzielanie pomocy prawnej przełożonemu i pracownikom, prowadzenie bazy aktualnych aktów prawnych niezbędnych do funkcjonowania instytucji
  • udzielanie pomocy w rozstrzyganiu zagadnień prawnych przy rozpatrywaniu odwołań, skarg i wniosków
  • współuczestniczenie i nadzorowanie opracowywania projektów decyzji administracyjnych


Warunki pracy

- reprezentacja urzędu we współpracy z interesantami;
- wyjazdy służbowe;
- praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy;
- brak wind i podjazdów oraz drzwi odpowiedniej szerokości, stanowisko pracy na piętrze;
- brak odpowiednio dostosowanych toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oferty niekompletne lub wpływające po terminie nie będą brane pod uwagę.
Życiorys (CV) oraz oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
Oświadczenia dodatkowo powinny zawierać datę.
Informacje dla osób zakwalifikowanych do kolejnych etapów rekrutacji zostaną przekazane telefonicznie.
Nabór odbywa się dwuetapowo: pierwszy etap to test z wiedzy aktów prawnych wymaganych na stanowisku oraz test praktyczny obsługi MS Office; drugi etap to rozmowa kwalifikacyjna.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe administracyjne lub prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
administracja publiczna

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów z zakresu powszechnego obowiązku obrony RP, ustawy o służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy
  • znajomość przepisów ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych oraz aktów wykonawczych do ustaw
  • znajomość systemu operacyjnego MS Windows i programów MS Word, Excel, Power Point
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w zakresie prowadzenia spraw kadrowych lub postępowań administracyjnych
  • komunikatywność, umiejętność formułowania wypowiedzi
  • umiejętności redakcyjne


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-09-22
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojskowa Komenda Uzupełnień, ul. Chrobrego 21, 49-300 Brzeg

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/09/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi