Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Referent (na zastępstwo)

Od: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Miejsce pracy: Poznań

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji

Geodezyjnej i Kartograficznej

ul. Franowo 26

61-302 Poznań

 

Oferta: GKG.GPK.1000.20.2021

Stanowisko: Referent (na zastępstwo)

 

Opis stanowiska:

1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:

  • Obsługa interesantów w Zespole Obsługi Wniosków Wydziału Ewidencji Gruntów i Budynków.
  • Udostępnianie informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków, rejestrze cen nieruchomości oraz udostępnianie materiałów PZGiK, ustalanie wysokości opłat i wydawanie licencji.
  • Analiza materiałów PZGiK oraz dokumentacji stanowiącej podstawę do zmian w ewidencji gruntów i budynków w celu realizacji wniosków.
  • Udzielanie informacji, sporządzanie wezwań, zawiadomień, pism z zakresu ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen nieruchomości.
  • Aktualizacja informacji zawartych w bazie danych ewidencji gruntów i budynków.
  • Rejestracja dokumentów.
  • Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych.

 

2. Zależność służbowa: Kierownik Zespołu Obsługi Wniosków.

 

3. Warunki pracy: praca w wymiarze pełnego etatu, zatrudnienie na czas określony w siedzibie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej – umowa zawarta w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy.

 

4. Wymagania kwalifikacyjne obowiązkowe:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe o profilu geodezja i kartografia lub pokrewne a także średnie geodezyjne i kartograficzne lub pokrewne.
  • Biegła znajomość obsługi komputera.
  • Znajomość KPA oraz przepisów z dziedziny geodezji i kartografii: Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków.
  • Podstawowa znajomość oprogramowania SIP GEO-INFO.
  • Znajomość z zakresie: udostępniania informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków, rejestrze cen nieruchomości, udostępniania materiałów PZGiK, ustalania wysokości opłat i wydawania licencji, a także prowadzenia postępowań administracyjnych.
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełnych praw publicznych.
  • Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
  • Obywatelstwo polskie.
  • Nieposzlakowana opinia.

 

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia dla osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych): w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społeczne oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

Wymagane dokumenty

  1. CV.
  2. List motywacyjny.
  3. Kserokopia dokumentów poświadczająca wykształcenie.
  4. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiej i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
  5. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelskiego polskiego.

 

Uwaga:

  1. Kandydat może przedłożyć kserokopię innych dodatkowych dokumentów, które jego zdaniem świadczą o jego umiejętnościach np. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje itp.
  2. Kandydat może przedłożyć dodatkowo Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy w przyszłych procesach rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  3. Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie, nie będą rozpatrywane. Dokumenty te zostaną komisyjnie zniszczone.

 

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty prosimy przesyłać na adres: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej ul. Franowo 26, 61-302 Poznań (pokój nr 218), w terminie do końca dnia 27.09.2021r – z powołaniem numeru oferty.

Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kancelaria@podgik.powiat.poznan.pl (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia. X

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi