Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0807


Obowiązki:

1. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz wszelkich innych prowadzonych z pominięciem procedur PZP.
2. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką lokalową, w tym spraw związanych z najmem/korzystaniem z budynków/lokali mieszkalnych i niemieszkalnych i budowli, sporządzaniem umów, waloryzacją czynszów, sporządzaniem deklaracji rocznych podatku od nieruchomości, sporządzaniem PGZL (Programu Gospodarowania Zasobami Lokalowymi), przygotowywaniem dokumentacji do sprzedaży lokali, sporządzaniem umów na wynajem kancelarii, wypłatę równoważnika pieniężnego rozliczanie szkód majątkowych w zakresie ubezpieczeń majątku nadleśnictwa i OC.
3. Pozyskiwanie środków na przedsięwzięcia współfinansowane ze źródeł zewnętrznych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Komputer - obsługa programu MS Office
  • prawo jazdy kategoria - B

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 2] : Znajomość i umiejętność obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).[Umiejętność 1] : Umiejętność obsługi Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP) oraz SILPWeb (w szczególności panelu Infrastruktura)[Inne] : Doświadczenie zawodowe z zakresu gospodarki lokalowej.Doświadczenie zawodowe związane z przeprowadzaniem procedury zamówień publicznych.Znajomość obsługi platformy e-zamówienia.


Miejsce pracy: PLATER 15, 68-300 Lubsko, powiat: żarski, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy,kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i doświadczenie zawodowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rfekrutacji, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych szczególnej kategorii

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi