Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/4371


Obowiązki:

Pełna organizacja i obsługa szkoleń, kontakt z uczestnikami szkoleń, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, przygotowanie, wysyłanie ofert, pozyskiwanie i koordynowanie pracy trenerów, aktywne pozyskiwanie klientów, opracowanie dokumentacji szkoleniowej i raportów poszkoleniowych,
analizowanie potrzeb rynku i przygotowywanie szkoleń pod potrzeby rynkowe, tworzenie i opracowywanie szkoleń, prowadzenie kwestii formalnych związanych z działaniem firmy szkoleniowej, przygotowanie materiałów szkoleniowych, rozliczanie kosztów szkolenia, nadzór nad prawidłową realizacją szkoleń, planowanie i efektywne zarządzanie budżetem w zakresie szkoleń.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Umiejętność organizacji na stanowisku pracy
  • Obsługa klienta
  • Podstawowa obsługa oprogramowania Office, Internetu, kserokopiarki, drukarek, faksu i sprzetu biurowego

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • inicjatywa w podejmowaniu i koordynowaniu działań marketingowych/organizacyjnych,swoboda w nawiązywaniu kontaktów


Miejsce pracy: Małopolska 18, 45-301 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 0, miesiące: 6

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/10/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi