#

Referent ds. obsługi Biura Spółki

TBS Wrocław Sp. z o. o.

Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

Bezpośredni przełożony: Kierownik Biura Obsługi Spółki

Data rozpoczęcia obowiązków służbowych: 01. 07. 2011 roku

 

I. ZAKRES OGÓLNYCH OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA

Do obowiązków pracownika należy:

  1. dbanie o terminowe i rzetelne wykonywanie zadań Spółki poprzez sumienne, staranne i bezstronne wypełnianie obowiązków służbowych i poleceń przełożonych;
  2. znajomość i przestrzeganie przepisów prawa, a w szczególności aktów normatywnych związanych z wykonywaną pracą oraz regulaminów i instrukcji obowiązujących u Pracodawcy, w tym przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych,
  3. przestrzeganie czasu pracy ustalonego Pracodawcy,
  4. zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikami, podwładnymi i współpracownikami oraz w kontaktach z obywatelami,
  5. dbanie o dobre imię Pracodawcy i jego mienie,
  6. zachowanie w tajemnicy służbowej i informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Pracodawcę na szkodę,
  7. przy rozwiązaniu stosunku pracy - rozliczenie się z Pracodawcą i uzyskanie odpowiednich wpisów w karcie obiegowej.

 

II. ZAKRES SZCZEGÓŁOWYCH OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA

1.Podstawowym obowiązkiem osoby zatrudnionej na stanowisku Referenta ds. obsługi kancelarii Spółki jest prowadzenie sekretariatu Spółki, w tym :

  1. przyjmowanie, ewidencja i rozdzielanie korespondencji przychodzącej do Spółki oraz dbałość o terminowe jej przekazywanie do wskazanej komórki organizacyjnej zgodnie z dekretacją Członków Zarządu i z Instrukcją kancelaryjną Spółki,
  2. obsługa centrali telefonicznej i łączenie rozmów telefonicznych skierowanych do pracowników Spółki za pośrednictwem sekretariatu Spółki,
  3. obsługa poczty elektronicznej Spółki, w tym bieżące sprawdzanie służbowej skrzynki e-mail i przyjmowanie korespondencji wpływającej do Spółki w formie elektronicznej i jej przekazywanie do adresatów oraz wysyłanie e-maili na zlecenie Członków Zarządu, Członków Rady Nadzorczej i bezpośredniego przełożonego,
  4. nadawanie i przyjmowanie faksów,
  5. prowadzenie kalendarza spotkań Członków Zarządu Spółki,
  6. przygotowanie, organizacja i obsługa wizyt gości Członków Zarządu i Rady Nadzorczej,
  7. organizacja spotkań wyjazdowych Członków Zarządu,
  8. komputeropisanie (bezbłędne i terminowe, sporządzanie lub przepisywanie pism na zlecenie Członków Zarządu lub bezpośredniego przełożonego (w przypadku dużej ilości pism do przepisywania kolejność pracy należy uzgodnić z przełożonym),
  9. kserowanie i skanowanie pism na potrzeby Zarządu Spółki i Biura Obsługi Spółki,
  10. organizacja i nadzór nad ekspedycją pism wychodzących ze Spółki, zgodnie z Instrukcja kancelaryjna Spółki,
  11. prowadzenie rejestrów zgodnie z Instrukcją Kancelaryjna Spółki,
  12. dbałość o codzienną i regularną dostawę zaprenumerowanej przez Spółkę prasy codziennej,
  13. dbałość o czystość i sprawność wyposażenia i sprzętu technicznego znajdującego się w pomieszczeniach sekretariatu i gabinetach Członków Zarządu,
  14. zastępowanie na czas nieobecności innych pracowników Biura Obsługi Spółki zgodnie z poleceniem bezpośredniego przełożonego oraz w zakresie posiadanych kompetencji i wiedzy,
  15. wykonywanie innych zadań na polecenie i bezpośredniego przełożonego.

 

III. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKA

Pracownik ponosi odpowiedzialność:

  1. porządkową za prawidłowe, zgodne z prawem i terminowe wykonywanie obowiązków służbowych wymienionych w Rozdziale I i II niniejszego dokumentu;
  2. materialną, za szkody wyrządzone Pracodawcy z winy pracownika w granicach rzeczywistej straty poniesionej przez Pracodawcę, w następstwie zaniechania lub nienależytego wykonania obowiązków służbowych oraz za powierzone mienie, pieniądze i inne urządzenia oraz przedmioty pracy i środki ochrony indywidualnej,

 

IV. ZAKRES UPRAWNIEŃ PRACOWNIKA

Pracownik ma prawo do:

  1. żądania od przełożonego określenia zakresu czynności na zajmowanym stanowisku pracy i zapewnienia właściwych warunków, umożliwiających wykonywanie obowiązków służbowych,
  2. bezpiecznych higienicznych warunków pracy i prawo powstrzymania się od wykonywania pracy w przypadku, gdy warunki pracy nie odpowiadają przepisom bhp i p. poż.
  3. urlopu wypoczynkowego oraz innych zwolnień wynikających z przepisów Prawa pracy,
  4. korzystania ze świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  5. podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Prezentacja firmy

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o. o., której w... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi