Numer oferty: StPr/20/0647
1) Obsługa kancelaryjna i nadzór nad prawidłowym stosowaniem Instrukcji Kancelaryjnej
2) Prowadzenie rejestrów: uchwał władz samorządowych, zarządzeń Prezydenta Miasta Gdańska, zarządzeń Dyrektora, upoważnień i pełnomocnictwa do załatwiania spraw w imieniu Dyrektora, skarg i wniosków, pieczęci, ogłoszeń podawanych do publicznej wiadomości, umów zawartych niezbędnych do w ramach działalności Gdańskiego Pogotowia Opiekuńczego.
3) Prowadzenie archiwum zakładowego.
4) Prowadzenie ewidencji delegacji służbowych pracowników.
5) Koordynacja działań związanych z przygotowaniem projektów, materiałów i sprawozdań z zakresu działalności Gdańskiego Pogotowia Opiekuńczego.
6) Opracowywanie zarządzeń Dyrektora.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Konrada Leczkowa 1A, 80-432 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: www.pogotowieopiekuncze.gda.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.