#

REFERENT DS. KANCELARYJNYCH

GDAŃSKIE POGOTOWIE OPIEKUŃCZE

Gdańsk, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0647


Obowiązki:

1) Obsługa kancelaryjna i nadzór nad prawidłowym stosowaniem Instrukcji Kancelaryjnej
2) Prowadzenie rejestrów: uchwał władz samorządowych, zarządzeń Prezydenta Miasta Gdańska, zarządzeń Dyrektora, upoważnień i pełnomocnictwa do załatwiania spraw w imieniu Dyrektora, skarg i wniosków, pieczęci, ogłoszeń podawanych do publicznej wiadomości, umów zawartych niezbędnych do w ramach działalności Gdańskiego Pogotowia Opiekuńczego.
3) Prowadzenie archiwum zakładowego.
4) Prowadzenie ewidencji delegacji służbowych pracowników.
5) Koordynacja działań związanych z przygotowaniem projektów, materiałów i sprawozdań z zakresu działalności Gdańskiego Pogotowia Opiekuńczego.
6) Opracowywanie zarządzeń Dyrektora.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • 1) wykształcenie min. średnie, 2) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniejszym stanowisku, 3) niekaralność, 4) obywatelstwo polskie, 5) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.


Miejsce pracy: Konrada Leczkowa 1A, 80-432 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.pogotowieopiekuncze.gda.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi