Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Referent ds. kadrowych i administracyjnych
Pracodawca: ukrytyMiejsce pracy: Wrocław
RKA/2019
Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za czynności związane z obsługą pracowników firmy w zakresie kadr dla zespołu 150 osób w ramach ścisłej współpracy z biurem rachunkowym oraz pomoc w czynnościach administracyjnych.
Zakres zadań:
- administrowanie i prowadzenie akt osobowych pracowników,
- przygotowywanie umów o pracę i zlecenie,
- monitorowanie uprawnień urlopowych,
- pełen zakres czynności administracyjnych związanych z zatrudnianiem cudzoziemców,
- wystawianie zaświadczeń oraz wszelkich innych dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników,
- nadzorowanie terminowości przeprowadzenia szkoleń BHP i wykonania badan lekarskich,
- ścisła współpraca z biurem rachunkowym,
- nadzór nad odzieżą ochronną,
- opracowywanie zestawień, analiz i raportów z obszaru kadr, płac i świadczeń,
- korespondencja z komornikami,
- przygotowanie i prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnie z potrzebami,
- bieżąca obsługa biura (rejestracja korespondencji, wystawianie faktur sprzedażowych).
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie,
- doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata,
- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy,
- znajomość przepisów dotyczących zatrudniania cudzoziemców,
- doświadczenie w zakresie obsługi systemu kadrowo-płacowego (mile widziana znajomość programu Comarch Optima) i programu Płatnik,
- dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego EXCEL,
- zdolność analitycznego myślenia, komunikatywność, rzetelność i terminowość,
- czynne prawo jazdy kat. B.
Kandydatom oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Wynagrodzenie adekwatnie do posiadanego doświadczenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.