Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Referent ds. administracyjnych (k/m)
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej,
- rejestrowanie dokumentów,
- obsługa gości biura (w tym telefoniczna),
- realizacja zamówień artykułów biurowych oraz spożywczych,
- procesowanie faktur spółki w SAP i składanie zamówień,
- organizowanie podróży służbowych.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- analityczne myślenie,
- komunikatywność,
- dokładność,
- dobra organizacja czasu pracy.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość zdobycia doświadczenia w renomowanym, przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- przyjazną atmosferę pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.