Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/0494


Obowiązki:

- obsługa administracyjna kierownictwa projektu (przygotowywanie projektów pism, korespondencja, zestawienia, itp.);
- przygotowanie wzorów dokumentów stosowanych w projekcie (formularze, oświadczenia, harmonogramy, dzienniki zajęć, protokoły itp.);
- prowadzenie niezbędnych rejestrów i zestawień do projektu;
- utrzymywanie przepływu informacji pomiędzy pracownikami projektu, uczestnikami, członkami zespołów i administracją AMFN,
- administrowanie planem budżetu projektu w zakresie zgodności z harmonogramem wydatków i procedurami obowiązującymi w AMFN,
- opracowanie raportów na podstawie informacji dostarczonych od członków zespołu,
- wprowadzanie danych o projekcie do strony internetowej AMFN,
- prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z właściwymi wytycznymi,
- obsługa organizacyjno-administracyjna spotkań zespołów w ramach projektu.

1-a umowa na 3 m-ce na okres próbny



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • wymagane wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: ekonomiczne, prawnicze, administracyjne, znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych wymagana znajomość j. angielskiego min. w stopniu komunikatywnym


Miejsce pracy: Juliusza Słowackiego 7, 85-008 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Kontakt osobisty: AKADEMIA MUZYCZNA IM.FELIKSA NOWOWIEJSKIEGO W BYDGOSZCZY ul. Juliusza Słowackiego 7 85-008 Bydgoszcz lub dokumenty należy przesłać na adres e-mail: kadry@amuz.bydgoszcz.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Wynagrodzenie brutto: od 3 500 PLN

Email: kadry@amuz.bydgoszcz.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi