#

Referent Back Office - praca administracyjna

Adecco Poland Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Referent Back Office - praca administracyjna

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Obsługa Klientów - korespondencyjna i mailowa
  • Przetwarzanie danych w systemach operacyjnych, aktualizowanie danych w systemie
  • Przygotowywanie i segregowanie dokumentów dla Klientów, a także ich archiwizowanie
  • Wyjaśnianie nieprawidłowości, weryfikacja reklamacji
  • Odpowiadanie na maile i zapytania Klientów

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy administracyjnej
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dużym atutem
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • Komunikatywność, dokładność
  • Dobra organizacja czasu pracy

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Pracę na pełen etat, od poniedziałku do piątku (8 godzin dziennie)
  • Wynagrodzenie: 2800 zł brutto podstawa + premie
  • Bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna w LuxMed, karta Multisport, bony lunchowe
  • Profesjonalne wdrożenie w obowiązki (szkolenie)
  • Lokalizacja: Warszawa Ochota


Numer referencyjny: RBO/WA2/072018/A3/MD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi