Numer oferty: StPr/19/1911
1. przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych;
2. ewidencjonowanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym;
3. porządkowanie akt niewłaściwie opracowanych;
4. kontrolowanie obiegu dokumentów oraz prawidłowości ich przechowywania w komórkach organizacyjnych;
5. udostępnianie i wypożyczanie akt zgromadzonych w archiwum zakładowym do celów służbowych i innych;
6. organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska;
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Zjednoczenia 110 B, 65-120 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: -
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.