Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Finansów w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referendarz do spraw budżetu państwa w Wydziale Wynagrodzeń, Budżetów Wojewodów, Samorządowych Kolegiów Odwoławczych, Sportu oraz Turystyki, Departament Finansowania Sfery Budżetowej

00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Bierze udział w opracowywaniu projektu planu i analizy realizacji dochodów oraz wydatków budżetu państwa w koordynowanych działach, częściach budżetowych, funduszach celowych, instytucji gospodarki budżetowej oraz państwowych osobach prawnych.
  • Współpracuje w opracowywaniu oraz sporządzaniu projektów opinii do projektów aktów prawnych oraz do programów, strategii i innych dokumentów, a także w przygotowywaniu interpretacji i wyjaśnień obowiązujących przepisów w zakresie zadań realizowanych w obszarze sportu przesłanych do uzgodnień.
  • Analizuje wnioski i przygotowuje projekty decyzji ministra wprowadzające zmiany wnioskowane przez dysponentów części.
  • Uczestniczy w międzyresortowych konferencjach uzgodnieniowych, posiedzeniach komisji sejmowych i senackich dotyczących projektów aktów prawnych z zakresu prowadzonych zagadnień, a także uczestniczy w posiedzeniach komisji sejmowych, senackich w sprawie projektu ustawy budżetowej i sprawozdania z wykonania budżetu państwa.
  • Bierze udział w sporządzaniu okresowych i rocznych analiz z wykonania dochodów oraz wydatków budżetu państwa w zakresie koordynowanego działu, a także części budżetowych oraz planów finansowych nadzorowanych jednostek.
  • Opracowuje opinie do projektów aktów prawnych, strategii, programów i innych dokumentów oraz interpretacje obowiązujących przepisów w zakresie prowadzonej problematyki w ramach uzgodnień wewnątrzresortowych.


Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie

  • Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

CV ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.


Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.


Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.


Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: https://www.gov.pl/web/finanse/wzory-oswiadczen


Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Umiejętność pracy w środowisku Windows, tj. Word i Excel na poziomie średniozaawansowanym
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność skutecznej komunikacji
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z obsługi informatycznego system budżetowego TREZOR
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-05-11
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Finansów
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa
    z dopiskiem: Oferta pracy – 2021/141/FS

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    29/04/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi