Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referendarz w Wydziale Finansowania Regionalnych Programów Operacyjnych w Departamencie Budżetu Rozwoju

ul. Wspólna 2/4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie obsługi i ewidencji finansowo-księgowej 16 RPO w zakresie budżetu środków europejskich w ramach perspektywy finansowej 2007-2013 i 2014-2020 oraz wydatków zadeklarowanych do KE krajowych programów operacyjnych w ramach perspektywy finansowej 2014-2020 (z wyłączeniem EWT)
  • Prowadzenie obsługi w zakresie sprawozdawczości budżetowej w zakresie 16 RPO w ramach budżetu środków europejskich, w tym: weryfikowanie zapisów księgowych, sporządzanie zestawień, sprawozdań budżetowych, przygotowywanie informacji z wykonania budżetu i z realizacji wydatków zadeklarowanych do KE oraz refundacji z KE, wpływu zaliczek z KE oraz narosłych odsetkach na rachunkach bankowych, weryfikowanie informacji dotyczących złożonych i zrealizowanych zleceń płatności przez BGK oraz informacji dotyczących zwrotów środków, analiza wykorzystania limitów do składania zleceń, a w przypadku wystąpienia ich przekroczenia monitorowanie dokonania ich korekty
  • Monitorowanie planu finansowego, w tym: weryfikowanie/ analizowanie wniosków o dokonanie zmian w planie finansowym i układzie zadaniowym w zakresie możliwości dokonania zmian biorąc pod uwagę przekazane środki i środki do dyspozycji oraz posiadaną dokumentację, weryfikowanie poprawności upoważnień w zakresie płatności
  • Zarządzanie rezerwami celowymi przeznaczonymi na finansowanie wydatków, w tym: weryfikowanie wniosków pod względem prawidłowości danych w nich zawartych w zakresie zaangażowania, wykonania i upoważnień w ramach budżetu środków europejskich dla 16 RPO
  • Dokonywanie analiz prawnych, w tym: opracowywanie/ opiniowanie projektów umów, porozumień, dokumentów dotyczących m.in. realizacji Kontraktu Wojewódzkiego i Kontraktu Terytorialnego oraz ich załączników, Wytycznych w zakresie warunków ceryfikacji
  • Prowadzenie analiz finansowo-ekonomicznych w zakresie realizacji 16 RPO w ramach perspektywy finansowej 2007-2013 i 2014-2020 w zakresie budżetu środków europejskich


Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 3 642,19 zł brutto, ustalone wg mnożnika 1,9
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
• umowę na czas zastępstwa
• trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych
• pakiet socjalny: platforma Benefit, dofinansowanie wypoczynku, możliwość dofinansowania kart sportowych (FitProfit), sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa, rowerownia
• możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie
• ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.00-9.00

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
• obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
• praca przy komputerze

opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie znajduje się na stronie ministerstwa
https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/praca-w-ministerstwie-miir


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/praca-w-ministerstwie-miir lub uzyskać w zakresie merytorycznym pod nr tel. (22) 273 73 31, zaś w zakresie procesu rekrutacji pod nr tel. (22) 273 88 81.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.

Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie profil ekonomiczny lub nieprofilowane wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu rachunkowości

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość zasad rachunkowości
  • Znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych
  • Znajomość zagadnień związanych z księgowością
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office: Word, Excel
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
    • CV
    • kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni polskiej prosimy o przesłanie kopii dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie, wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
    • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdą się w gronie pięciu najlepszych kandydatów
    • najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/praca-w-ministerstwie-miir
    • Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-08-20
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    https://miir.hrsys.pl/praca/miir/BBR-110-bis

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/08/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi